AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Er det bare jeg som har utviklet en teknikk som går ut på at man bare gidder å vise smørsidene sine hvis motparten har bevist sine oppegående sider først? Enten det gjelder kvinner eller menn. Jeg virker rett og slett litt mongolid, tror jeg, men jeg har ikke noe imot det så lenge jeg faen meg slipper disse håpløse mennene som opptar tiden min og som fornærmer meg opp i trynet med å stjele sekunder fra meg. Neste gang en mann begynner å kakle skal jeg fortelle ham fra begynnelsen av, (ikke gidde å lytte for å respektere følelsene hans), "Dette her gidder jeg ganske enkelt ikke.....det blir for dumt, hold deg unna meg, du fornærmer meg". Men tåler menn det a? Det er jo jeg som skal være takknemlig for tiden deres.. i deres forskrudde verden. Hilsen kvinne som er så sykt lei av å bli misforstått Anonymkode: ddc88...bb3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Hvis du er som du beskriver så vil jeg tro de fleste menn går omvei rundt deg. Med mindre du samtidig kler deg så utfordrende at du oppfordrer til at det er fritt frem for alle og enhver... Men for å svare deg, alle tåler en avvisning om den blir gjort på en høflig måte. Jeg har ikke noe problem med å fortelle menn at jeg ikke er interessert i å snakke med dem, men jeg er alltid blid og hyggelig likvel. Og 99% av mennene aksepterer det med et smil og en hyggelig kommentar. Ikke noe problem. Er du hyggelig er de hyggelig. Husk at det er ikke bare "de plagsomme" mennene som ser hvordan du avviser folk. Det gjør også de oppegående mennene som du faktisk ønsker skal ta kontakt. Og tro meg, oppegående menn gidder ikke bruke 2 sek på sure, uhøflige bitcher. Anonymkode: 8a1a7...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 I hvilke situasjoner er det du blir "utsatt" for disse mennene? Anonymkode: f7a5f...012
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Jeg kom inn her med den hensikt å kanskje komme med noen småtriks jeg har lært oppigjennom. Men nå når jeg har lest posten din så orker jeg rett og slett ikke gi deg noen som helst teknikker for å avvise det du anser som plagsomme menn. Det blir rett og slett en fornærmelse ovenfor meg selv at jeg skal gidde å bruke noen av de dyrebare sekundene mine på å hjelpe noen som åpenbart er så tafatt som deg. Anonymkode: 9e94c...6bd 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 De aller aller fleste kvinner og jenter (ja helt ned i 13-14 årsalderen) har utviklet teknikker for unngå eller håndtere uønsket seksuell oppmerksomhet. Bevisst og/eller ubevisst. Det er trist å tenke på hvordan dette er med på å begrense kvinners livsutfoldelse. I det lange løp er dette blant de viktigste kampene innenfor likestillingskategorien. Men som provisorisk løsning for deg her og nå, bør du legge fra deg de tillært normene om å være snill og god mot alle, for dette misbrukes av menn. Det er ikke farlig å såre andres følelser når de krenker dine grenser. Kvinner kan ofte ende opp selvdestruktive for å slippe å såre andre. Det må dere slutte med. Anonymkode: a0105...d7f 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller aller fleste kvinner og jenter (ja helt ned i 13-14 årsalderen) har utviklet teknikker for unngå eller håndtere uønsket seksuell oppmerksomhet. Bevisst og/eller ubevisst. Det er trist å tenke på hvordan dette er med på å begrense kvinners livsutfoldelse. I det lange løp er dette blant de viktigste kampene innenfor likestillingskategorien. Men som provisorisk løsning for deg her og nå, bør du legge fra deg de tillært normene om å være snill og god mot alle, for dette misbrukes av menn. Det er ikke farlig å såre andres følelser når de krenker dine grenser. Kvinner kan ofte ende opp selvdestruktive for å slippe å såre andre. Det må dere slutte med. Anonymkode: a0105...d7f Takk. :-) Det ironiske er at alt dette har skjedd pga jeg har vært fordomsfri! Nå skal jeg guarde fordommene mine som om de var juveler, og ingen skal fortelle meg at fordommene mine er feil... Fordommene mine er mine, stress med dine egne fremfor å legge deg i mine. Anonymkode: ddc88...bb3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Det eneste du trenger å gjøre er å være deg selv. Anonymkode: 89964...230 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Hvis du har for vane å bruke ordet mongoloid, tiltrekker du deg nok samme type mennesker som deg selv. Anonymkode: 2d63f...cff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Jeg har ikke dette problemet som dame, selv om jeg ser bra ut. Når du har så negative tanker om andre, men likevel blir oppsøkt av dem, må jo det bety at du har vent deg til å være litt for hyggelig, med andre ord falsk. Og det er det vel egentlig deg selv du kan klandre for. Anonymkode: 963f0...422 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå