Gå til innhold

Bytte bank - hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Evilposelos skrev:

Jeg har aldri foreslått BN bank.  

Vel, har du registrert mobilnummeret, kan du logge inn med sms som engangskode i mange banker. Brukt smstjenesten i både Storebrand og Skandiabanken.   Ser ikke ut som DNB har dette?

Skandiabanken har åpent kundeservice fra 06-24 alle dager f.eks. 

Har ikke sagt at du har foreslått BN Bank. Det var noen andre som gjorde det, så tok de som eksempel. 

SMS-tjeneste er det vel omtrent bare internettbankene som tilbyr, siden det er mer stress å ordne bankID på mobil der. DNB tilbyr bankID, bankID på mobil, fingerID og uten bankID. Holder i massevis. 

Ja, Skandiabanken har åpent lenge, men gud for en dårlig nettbank de har. 

Anonymkode: 5acd3...881

Skrevet
På 24.11.2016 den 6.56, AnonymBruker skrev:

DNB skal innføre en haug med avgifter, og hvertfall for utenlandsbesøk. Som student i utlandet for noen år fremover ønsker jeg å bytte til en bank som er best i utlandet - men hvilken? Har hatt DNB hele livet og kan veldig lite om dette å bytte bank. Tips og råd mottas med stor takk.

Anonymkode: 52337...88f

Grong Sparebank.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sagt at du har foreslått BN Bank. Det var noen andre som gjorde det, så tok de som eksempel. 

SMS-tjeneste er det vel omtrent bare internettbankene som tilbyr, siden det er mer stress å ordne bankID på mobil der. DNB tilbyr bankID, bankID på mobil, fingerID og uten bankID. Holder i massevis. 

Anonymkode: 5acd3...881

Om du synes det forsvarer prisene, så får du synes det.  Det er ikke stress å ordne noen av delene der, alle tilbyr også BankID på mobil,  FingerID tilbyr Skandiabanken sist jeg sjekket også. Nei, Skandiabanken har ikke dårlig nettbank, mye lettere å finne fram enn DNB. Det er mulig de hadde det før, men jeg ble kunde rett etter en oppdatering. 

Storebrand derimot har fått utrolig dårlig nettbank etter at de skiftet leverandør, men heller det enn å betale for ting man ikke trenger å betale for. 

Skrevet

Til brukeren som spurte om jeg hadde hvitt kort: Ja! Klikket innpå den linken og ser at det heldigvis ikke blir masse avgifter ++ for det hvite kortet. Da kan jeg puste lettet ut og ha DNB i noen år til hvertfall - har hatt de hele livet og er kjempefornøyd med service og alt. 

TS

Anonymkode: 52337...88f

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi veldig forskjellig oppfatning av en god nettbank for min opplevelse er at Skandiabanken ligger helt i toppen.

Anonymkode: 4b987...e34

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...