Gå til innhold

Den røde julegenseren fra cubus med reinsdyr og bjeller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... noen som har den? Kan dere isåfall fortelle meg om deres også har hvite tråder stikkende ut fra venstre gevir? Eller er det min genser som har en produksjonsfeil? De hvite trådene er jo på toppen av nisselua hans, litt randomt at det stikker 5 tråder ut av geviret :P

Anonymkode: 7b5b3...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fotografert den detaljen, og sendt en epost (med foto) til Cubus og hørt med de

Anonymkode: b00f1...8d9

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... noen som har den? Kan dere isåfall fortelle meg om deres også har hvite tråder stikkende ut fra venstre gevir? Eller er det min genser som har en produksjonsfeil? De hvite trådene er jo på toppen av nisselua hans, litt randomt at det stikker 5 tråder ut av geviret :P

Er det denne?

7050221235777_f_7191598_l_christmas_swea

https://cubus.com/no/7191598_F345

Om du går inn på linken, og holder musepekeren over det store bildet av genseren, får du se forstørrede detaljer fra genseren

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne?

7050221235777_f_7191598_l_christmas_swea

https://cubus.com/no/7191598_F345

Om du går inn på linken, og holder musepekeren over det store bildet av genseren, får du se forstørrede detaljer fra genseren

TS her :) er den ja! Har sett etter på nettet men synes ikke bildet viste noen tråder. Så enten er det dårlig kvalitet på bildet, ellerså skal de ikke være der :P

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her :) er den ja! Har sett etter på nettet men synes ikke bildet viste noen tråder. Så enten er det dårlig kvalitet på bildet, ellerså skal de ikke være der :P

trådene skal nok ikke være der. Ser du hvor de kommer fra?

Kan du evt smette trådene til baksiden av genseren ved hjelp av en nål eller heklenål?

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Randomt? Snakk norsk ELLER engelsk, ikke bland!!!!

Anonymkode: bc54e...b87

• Liker 6
Gjest Honeyblossom
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ro ned titsa dine du a

Skrevet

Løsner trådene dersom du drar litt i dem? De kan jo ha blitt sittende fast i produksjonsprosessen, jeg ville forsøkt å dra dem vekk/klippe dem vekk eller sydd dem inn på baksiden med ei nål.

Anonymkode: 23bf1...54c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vi på språkunderforumet nå?

Nei?

Da trenger du ikke å komme med slikt!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vi på språkunderforumet nå?

Nei?

Da trenger du ikke å komme med slikt!

Det er ikke lov å blande språk på kg. Du skal skrive bokmål, nynorsk, svensk, dansk ELLER engelsk, ikke blande! Det er så jævla fjortis å slenge inn engelske ord fordi norsk ikke er kult nok. Når dere passerer 15 ser dere sikkert hvor tåpelig de ser ut og ler av dere selv. Og det heter ikke randomt, det heter random om du absolutt skal skrive ordet på engelsk fordi norsk ikke er kult nok. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å blande språk på kg. Du skal skrive bokmål, nynorsk, svensk, dansk ELLER engelsk, ikke blande! Det er så jævla fjortis å slenge inn engelske ord fordi norsk ikke er kult nok. Når dere passerer 15 ser dere sikkert hvor tåpelig de ser ut og ler av dere selv. Og det heter ikke randomt, det heter random om du absolutt skal skrive ordet på engelsk fordi norsk ikke er kult nok. 

Er De lærer?

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løsner trådene dersom du drar litt i dem? De kan jo ha blitt sittende fast i produksjonsprosessen, jeg ville forsøkt å dra dem vekk/klippe dem vekk eller sydd dem inn på baksiden med ei nål.

Anonymkode: 23bf1...54c

TS her, trådene løsnet ikke når jeg dro i dem, men jeg klippet dem vekk :) tror du det kan bli hull ettersom jeg gjorde det?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den. Beklager avsporingen, men hva ER det med folk som ikke klarer å skrive korrekt norsk, men hele tiden må blande inn engelske ord og uttrykk? Skulle tro de hadde lært dette fra Svenske Hollywoodfruer...

Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Støtter den. Beklager avsporingen, men hva ER det med folk som ikke klarer å skrive korrekt norsk, men hele tiden må blande inn engelske ord og uttrykk? Skulle tro de hadde lært dette fra Svenske Hollywoodfruer...

Dette.

Anonymkode: 413cb...1b5

Skrevet

Kjære mine gode landsmenn, samlet her i dag på kvinneguiden forum.

Jeg vil herved beklage på det sterkeste at jeg blandet Norsk og Engelsk i min tråd. Jeg har ikke fått et minutt søvn på øyet denne novembers vinternatt. Denne uheldige situasjon har satt et spor i mitt hjerte jeg sent vil glemme. Til alle som har støttet meg i denne perioden: Takk! Jeg vil videre også takke dere andre kritiske, dannede landsmenn for å ha påpekt denne forferdelige skrivefeilen. Dette kunne medført tragiske følger jeg ikke skal kommentere nærmere denne fredags eftermiddag. Jeg vil nødig spolere mine gode landsmenns kommende helg og fritid. Måtte dere få et godt liv! 

Nøl nu aldeles ikke med å fortelle undertegnede hva jeg kan si for å gjøre ting godt igjen. Jeg vil nødig være en psykisk belastning for noen.

Med vennlig hilsen

TS

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære mine gode landsmenn, samlet her i dag på kvinneguiden forum.

Jeg vil herved beklage på det sterkeste at jeg blandet Norsk og Engelsk i min tråd. Jeg har ikke fått et minutt søvn på øyet denne novembers vinternatt. Denne uheldige situasjon har satt et spor i mitt hjerte jeg sent vil glemme. Til alle som har støttet meg i denne perioden: Takk! Jeg vil videre også takke dere andre kritiske, dannede landsmenn for å ha påpekt denne forferdelige skrivefeilen. Dette kunne medført tragiske følger jeg ikke skal kommentere nærmere denne fredags eftermiddag. Jeg vil nødig spolere mine gode landsmenns kommende helg og fritid. Måtte dere få et godt liv! 

Nøl nu aldeles ikke med å fortelle undertegnede hva jeg kan si for å gjøre ting godt igjen. Jeg vil nødig være en psykisk belastning for noen.

Med vennlig hilsen

TS

Ja her taklet vi kritikk veldig bra...

Anonymkode: 5f5d6...c7b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja her taklet vi kritikk veldig bra...

Anonymkode: 5f5d6...c7b

Ja.

Anonymkode: 91c80...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...