AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg har en kamerat som jeg er tiltrukket av, og det er gjensidig. Et par ganger som vi har møttes har det vært masse flørting og litt klining, men så er det blitt mer platonisk etterpå, siden et forhold er uaktuelt. (Vi bor på hvert vårt sted + andre ting.) Men jeg savner virkelig den kjemien vi hadde under den flørten. Det ble så kjedelig når han gikk over til å behandle meg helt platonisk. Så jeg vurderer å foreslå for han at vi kan ha en flørt når vi treffes neste gang - vet ikke når, det kan være om et halvt år. At det selvfølgelig er helt uforpliktende og bare en opplevelse vi har her og nå. Men jeg er jo redd for å drite meg ut. Tenk om han virkelig synes jeg er kjedelig, og at han ikke har lyst på meg lenger... Er dette en rar problemstilling? Skal jeg ta sjansen og fortelle han hva jeg ønsker neste gang? Anonymkode: 90c28...2ad
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Jeg postet i feil forum. Den burde vært på singelforumet. Hvordan får man det flyttet? Anonymkode: 90c28...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå