Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer igrunn godt overens med de fleste, men har gjennom hele livet kommet best overens med gutta. Trives best med å prate med gutta på fest, det er ofte mye drama med jentene. 

Men jeg har tydeligvis problemer med å ha jentevenner, ikke fordi jeg ikke vil men de forsvinner etterhvert.  Mindre og mindre vi finner på sammen. Tidligere hadde jeg noen få men de har forsvunnet etter at jeg har gått ned i vekt...  Fra å være ganske stor,  til kun 10 kg med former nå. 

Grunnen til at jeg nevner det er at de siste jeg kunne finne på noe med har forsvunnet etter det. 

Mannens teori er at jeg alltid kommer godt overens med gutta, jeg har en personlighet som mange menn tiltrekkes av.  Og at jeg ikke ble oppfattes som særlig trussel når jeg var stor.  Men nå som jeg har gått ned, har former og kler og sminker meg bedre oppfattes jeg som en  trussel? 

Er damer virkelig så overfladiske at de heller dropper vennskapet,  hvis de føler seg truet av meg, selv om jeg er gift og ikke på let etter noe?

Toppet seg virkelig ikveld da jeg innså at råsjangsen jeg tok på å bestille konsertbillett og satse på at noen ville dra var bortkasta. Sitter her med billett til konsert imorgen som jeg har så lyst til å dra på men ingen å dra med.  Ender med å bli hjemme, drar ikke alene. 

Ikke minst faller man fort utenfor når man ikke har mulighet til å dra på shopping utenlands flere ganger i året..... 

Kvinne 36

Anonymkode: 5f124...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide å ha litt samme problem som deg da jeg var yngre, rundt 16-17 års alderen. Kom bedre overrens med gutter og alt det der. Så fant jeg ut at kanskje jeg var problemet. Hele instillingen min om "det er mer drama med damer" var ikke bra. At jeg gikk rundt og forventet drama med damer var ikke en bra instilling. Jeg trodde det samme som deg, at venninner ble så sjalu på hverandre og alt det der. Da jeg forandret instillingen ble det mye lettere. Møtte mange damer som har lignende personlighet som meg. Sikkert noe innenfor det du beskriver om at en personlighet som menn tiltrekkes av. Fant ut at det var flere damer med slike personlighet, og ikke bare menn. Vil alltids være damer jeg ikke kommer overrens med, men jeg fikk et annet syn på damer. Så mindre stereotypisk på de kanskje. Kommer fortsatt godt overrens med menn og.

Anonymkode: 25d4e...79d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...