AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg har alltid hatt "innovervendte" brystvorter. Dette har jeg ikke tenkt så mye over da jeg har vært i forhold over lang tid, men nå som jeg er singel merker jeg at det plager meg, og har dermed gått til anskaffelse av Niplette. Har prøvd det for første gang i dag, og da jeg tok dem av, hadde jeg en hvit "ring" rundt brystvortene, der koppen hadde stått, som fortsatt (5 timer senere) ikke har gått bort. Flere som har opplevd dette? Føler koppen er for stor for den delen av nippelen som skal dras ut? I tillegg - har jeg også (lenge) hatt merkelig form på selve brystvorten. Det er som om "kjertlene" (?) i brystvorten deler seg opp? Hvis jeg tar i dem kan jeg på en måte flytte dem litt? Vanskelig å forklare. Nesten som at de sprekker opp. Og i dag når jeg satte på Niplette var det som om disse kjertlene spriket.. Delte seg enda mer og sto til forskjellige kanter. Jeg er ikke tørr på niplene. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre? Fant et bilde som ca. er likt mine:https://imageserve.babycenter.com/10/000/382/EatArukUx8iVf1Bz61D1WzKeEV0zbgzJ_med.jpg Jeg har forresten aldri vært gravid. Og er ikke det nå heller. Er så redd for at jeg ikke skal få til å amme den dagen jeg får barn. Både pga. innovervendte nipler men også på grunn av disse merkelige kjertlene som spriker sånn. Ser ut som at de er ødelagte. Anonymkode: bfbdb...608
Gjest Lykke_ Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Hei! Jeg har også hatt inndratte nipler og vet hvor sjenerende det kan føles. Trøst deg med at det er mange med samme type nipler, det finnes inndratte brystvorter, flate brystvorter og "normale" brystvorter. Jeg har ikke opplevd noen negative reaksjoner fra gutter, men følte at dette var noe som irriterte meg og som jeg gjerne ville "rette på". Jeg har prøvd produktet du prøver, jeg gikk med dette i ca 3 måneder og tok dem kun av når jeg dusjet. Dessverre tok det bare noen dager før niplene mine var dratt innover igjen. Jeg prøvde i tillegg et lignende produkt som het Pippetop, men samme skjedde også da jeg avsluttet behandlingen med dem. Løsningen for meg var å pierce niplene. Det var et mye billigere alternativ enn en operasjon som koster 14.000. Men selv om produktet ikke funket på meg så kan det godt hende det funker på deg. Det finnes forskjeller grader av inndratte nipler og det kan hende jeg hadde en "verre" grad enn deg. Angående det bilde du delte og dette du sier om "kjertlene som spriker" så forstår jeg ikke helt hva du mener. Utifra bilde å bedømme så syntes jeg det ser ut som en "normal" nippel?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Tusen takk for svar @Lykke_! Får prøve litt med Niplette, og om det ikke funker skal jeg se på alternativer. Men når du piercet niplene, gjorde du det kun for å "få dem ut"? Har du tatt ut piercingene i ettertid eller må de sitte i for at de skal holde seg sånn? Og, kan man amme når man har pierca niplene, vet du det? Kan jeg ta et bilde selv og sende deg det på privat melding? Jeg har seriøst googla meg ihjel og finner INGEN bilder som ligner på min.. Anonymkode: bfbdb...608
Gjest Lykke_ Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar @Lykke_! Får prøve litt med Niplette, og om det ikke funker skal jeg se på alternativer. Men når du piercet niplene, gjorde du det kun for å "få dem ut"? Har du tatt ut piercingene i ettertid eller må de sitte i for at de skal holde seg sånn? Og, kan man amme når man har pierca niplene, vet du det? Kan jeg ta et bilde selv og sende deg det på privat melding? Jeg har seriøst googla meg ihjel og finner INGEN bilder som ligner på min.. Anonymkode: bfbdb...608 Bare hyggelig Jeg vet ikke hvordan det blir hvis jeg tar piercingene ut. Nå er jo på en måte stengene til piercingene i veien så niplene ikke kan trekke seg inn igjen. Det er ikke lenge siden jeg leste om ei som tidligere hadde piercet niplene som ammet barnet sitt. Men når det gjelder operasjon så bruker de en metode som kutter over melkeveiene. Men jeg tror også de har en annen, men litt mer komplisert operasjon hvor man beholder muligheten til å amme. Nå er det så lenge siden jeg har lest om operasjon, så det meste har gått i glemmeboken. Ja, jeg piercet dem kun for å få de ut. Men jeg må jo innrømme at nå som jeg har piercing i dem så syntes jeg det er pent. Kan kanskje se litt "typete" ut, men det gjør ikke noe. Ja, du kan sende bilde på pm hvis du vil.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Hei! Jeg har nøyaktig samme problem. Både innovervendt og sånn type brystvorse som du beskriver med «sprekker». Jeg lurte på om du hadde ordnet dette på noe vis? Anonymkode: 59b66...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå