Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg synes ikke det, synes du innskriver? hun må jo få lov til å drive med det hun synes er interessant, selv om folk selvfølgelig tror at hun utnytter at hun er kjent. kanskje hun bare har en forfatterspire i seg?og grunnen til at hun skriver boka, er jo å forklare ting til unge personer, som er opptatt av henne.

Jeg og har også vurdert å skrive bok

hvordan unngå tabbene her i livet. skulle tittelen vært. jeg føler at jeg har såpass livserfaring, at jeg kan skrive om det! :hoho:

Skrevet

Det har en tendens til å bli mer kritikk mot henne fordi hun er kongelig, og følgelig er mye av kritikken ufortjent.

De er ganske utsatt, de kongelige. På den ene siden skal de "være hevet over det normale" og på den andre siden blir det ramaskrik dersom de under utenlandsbesøk overnatter på steder som har høyere standard enn Bergeland Hospits på Storhaug i Stavanger. La dem for helsike være i fred, sier jeg.de gjør en fremragende jobb, og de er belemret med at pressen ligger på lur og overvåker hvert steg de tar. Selvsagt.de er så offentlige som det går an, av det følger det litt; men det blir av og til ufattelig smålige greier.

Men nå er jeg royalist, da.... :-)

Skrevet

Selvsagt må hun tåle kritikk, som enhver annen forfatter!

Noe annet er jo bare lattelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...