Gjest Sjørøveren Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 I stedet for å spore av den andre tråden om dette så lager jeg en ny om det temaet. Dere kan ikke ha lært mye i verden når dere mener at en mann ikke kan bli voldtatt av ei dame, og jeg regner med dere som mener det er tenåringsjenter og gutter. Så klart blir menn voldtatt av kvinner uansett hvor fysisk sterkere han er enn henne. Det betyr ingenting. Ei som er svakere kan fint voldta en som er sterkere. Hørt om sovevoldtekt? Voldtektsdop? Bli bundet fast? Det skjer mer enn dere tror. At en mann får en stiv en (blir kåt) og kommer under en voldtekt betyr ikke at det var greit og at han likte det. Penisen blir stiv automatisk når han blir opphisset, sånn er det når den blir berørt, det betyr ikke at han liker det og mener at kvinner kan bare forsyne seg uten lov. Normalt å komme selv om han ikke liker det. Ikke noe han kan styre selv om han prøver. Det nytter ikke. Dette ble ikke anmeldt for hun beklaget seg og vi kom til en enighet om å glemme hele greiene. Hadde ikke vert noen vits å anmelde uansett. For politiet hadde trodd på henne, eller saken hadde blitt henlagt. Gadd ikke bruke tiden min på det mer. Men jeg har opplevd sovevoldtekt. Våknet av at hun red meg, og jeg var halveis "borte" klarte ikke våkne skikkelig så jeg klarte ikke dytte henne bort. Jeg spurte hva hun drev med men sovnet igjen rett etter. Hun beklaget seg når jeg spurte om hun visste at hun voldtok meg? Hun påstår det ikke var voldtekt for tissefanten min ville det jo! At det går an! Flaks for henne at sånt ikke blir tatt så seriøst. Trist for meg. Det er mange som blir voldtatt av kvinner. Noen har til og med stått fram om det. Men det er noe folk ikke snakker om. De færreste innrømmet det. Redd for å bli sett på som svak. Men det har ingenting med styrke å gjøre. En mann er som oftest sterkere enn kvinner, men å stoppe voldtekt kan ikke en gang en mann klare. Det er overfallsvoldekt som er vanskeligere for ei kvinne å utføre på en mann. Men vær så snill og ikke si at menn ikke kan bli voldtatt av kvinner. Det er trist og vondt å høre at folk mener det. Menn blir ikke tatt seriøst. Lær dere litt mer om det før dere kommer med sånne kommentarer. Please!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 4 minutter siden, Sjørøveren skrev: Dette ble ikke anmeldt for hun beklaget seg og vi kom til en enighet om å glemme hele greiene. Hadde ikke vert noen vits å anmelde uansett. For politiet hadde trodd på henne, eller saken hadde blitt henlagt. Gadd ikke bruke tiden min på det mer. Men jeg har opplevd sovevoldtekt. Våknet av at hun red meg, og jeg var halveis "borte" klarte ikke våkne skikkelig så jeg klarte ikke dytte henne bort. Jeg spurte hva hun drev med men sovnet igjen rett etter. Hun beklaget seg når jeg spurte om hun visste at hun voldtok meg? Hun påstår det ikke var voldtekt for tissefanten min ville det jo! At det går an! Flaks for henne at sånt ikke blir tatt så seriøst. Trist for meg. Du kan jo fortsatt anmelde henne. Det er jo den eneste måten å få slutt på voldtekt og få tatt det på alvor. Det hjelper jo ikke å skrive innlegg på KG om du ikke anmelder. Slutt å klag på politiet og samfunnet når du ikke engang gidder å anmelde voldtekten. Anonymkode: 33a1d...c36 9
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo fortsatt anmelde henne. Det er jo den eneste måten å få slutt på voldtekt og få tatt det på alvor. Det hjelper jo ikke å skrive innlegg på KG om du ikke anmelder. Slutt å klag på politiet og samfunnet når du ikke engang gidder å anmelde voldtekten. Anonymkode: 33a1d...c36 Ja jeg kan fortsatt anmelde og vurderer å gjøre det. Men nå handlet dette mest om de som mener at menn ikke kan bli voldtatt. Prøver å få de til å forstå at menn også blir voldtatt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 5 minutter siden, Sjørøveren skrev: Ja jeg kan fortsatt anmelde og vurderer å gjøre det. Men nå handlet dette mest om de som mener at menn ikke kan bli voldtatt. Prøver å få de til å forstå at menn også blir voldtatt. Ta kontakt med : https://www.dixi.no/no/ Hjelper jo ikke å poste på KG at du ikke gadd å anmelde voldtekten. Om du ønsker at voldtekt av menn skal tas seriøst så må du anmelde. Utrolig trist det du opplevde og om du bare var ute etter sympati så skal du selvsagt få det for voldtekt er like jævlig uavhengig av kjønn. Men du kan ikke skylde på politiet når det er du som ikke gidder å anmelde og voldtekt av menn blir ikke tatt noe mer seriøst av at du sier det var en som ridde deg mens du var i halvveis våken, men det var ikke verre enn at du ikke ser vitsen med å anmelde eller prate med noen om voldtekten. Man ser jo på alle de andre trådene dine at du har godt av å prate med noen og det tilbudet har dixi. Anonymkode: 33a1d...c36 4
Morgendis Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Disse holdningene hører jeg oftest komme fra menn, ikke kvinner. Så kanskje begynne med å forandre synet til ditt eget kjønn. 8
Mari Y Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, Sjørøveren skrev: I stedet for å spore av den andre tråden om dette så lager jeg en ny om det temaet. Dere kan ikke ha lært mye i verden når dere mener at en mann ikke kan bli voldtatt av ei dame, og jeg regner med dere som mener det er tenåringsjenter og gutter. Så klart blir menn voldtatt av kvinner uansett hvor fysisk sterkere han er enn henne. Det betyr ingenting. Ei som er svakere kan fint voldta en som er sterkere. Hørt om sovevoldtekt? Voldtektsdop? Bli bundet fast? Det skjer mer enn dere tror. At en mann får en stiv en (blir kåt) og kommer under en voldtekt betyr ikke at det var greit og at han likte det. Penisen blir stiv automatisk når han blir opphisset, sånn er det når den blir berørt, det betyr ikke at han liker det og mener at kvinner kan bare forsyne seg uten lov. Normalt å komme selv om han ikke liker det. Ikke noe han kan styre selv om han prøver. Det nytter ikke. Dette ble ikke anmeldt for hun beklaget seg og vi kom til en enighet om å glemme hele greiene. Hadde ikke vert noen vits å anmelde uansett. For politiet hadde trodd på henne, eller saken hadde blitt henlagt. Gadd ikke bruke tiden min på det mer. Men jeg har opplevd sovevoldtekt. Våknet av at hun red meg, og jeg var halveis "borte" klarte ikke våkne skikkelig så jeg klarte ikke dytte henne bort. Jeg spurte hva hun drev med men sovnet igjen rett etter. Hun beklaget seg når jeg spurte om hun visste at hun voldtok meg? Hun påstår det ikke var voldtekt for tissefanten min ville det jo! At det går an! Flaks for henne at sånt ikke blir tatt så seriøst. Trist for meg. Det er mange som blir voldtatt av kvinner. Noen har til og med stått fram om det. Men det er noe folk ikke snakker om. De færreste innrømmet det. Redd for å bli sett på som svak. Men det har ingenting med styrke å gjøre. En mann er som oftest sterkere enn kvinner, men å stoppe voldtekt kan ikke en gang en mann klare. Det er overfallsvoldekt som er vanskeligere for ei kvinne å utføre på en mann. Men vær så snill og ikke si at menn ikke kan bli voldtatt av kvinner. Det er trist og vondt å høre at folk mener det. Menn blir ikke tatt seriøst. Lær dere litt mer om det før dere kommer med sånne kommentarer. Please! Jeg tror nok det er lettere for en mann å gjennomføre voldtekt mot en kvinne enn motsatt, pga at en mann er ofte fysisk sterkere og pga forskjellen mellom menns og kvinners kjønnsorgan, men det betyr ikke at det motsatte ikke forekommer. Det er horribelt uansett hvem som begår voldtekt, og noen ganger kan det også skje i grupper(såkalt gjengvoldtekt). Det er rett og slett en urett, fordi man ikke respekterer motpartens rett til å velge å være med på det. Man kan kontakte Dixies ressurssenter for voldtatte, ellers skulle jeg tro legevaktene rundt omkring i Norge har overgrepsmottak. Man har også mentalhelses hjelpetelefon eller så er det sikkert også mulig å kontakte fastlegen. Håper det ordner seg:) 3
Mari Y Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo fortsatt anmelde henne. Det er jo den eneste måten å få slutt på voldtekt og få tatt det på alvor. Det hjelper jo ikke å skrive innlegg på KG om du ikke anmelder. Slutt å klag på politiet og samfunnet når du ikke engang gidder å anmelde voldtekten. Anonymkode: 33a1d...c36 Er sjeldent så enkelt som at man ikke gidder, men heller at man ikke orker fordi man sliter mentalt i ettertid, eller fordi man er redd man ikke blir trodd. 2
Summers Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 16 timer siden, Sjørøveren skrev: Dette ble ikke anmeldt På 8/11/2016 den 15.50, Sjørøveren skrev: Jeg anmeldte men saken ble fort henlagt. 3
Gjest Sjørøveren Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Ok jeg anmeldte men angrer på at jeg gjorde det. hvorfor? Nei nå kan dere lure.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Slår meg som mer relevant å diskutere menn som voldtar menn, da tallet på voldtektskvinner på universbasis må være forsvinnende lav. Anonymkode: 12fdd...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, Sjørøveren skrev: Ok jeg anmeldte men angrer på at jeg gjorde det. hvorfor? Nei nå kan dere lure. Hvorfor lyve om det? Litt mistenksomt på hva agendaen er når noen forandrer historien. Anonymkode: 3c867...385 7
Gjest Sjørøveren Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lyve om det? Litt mistenksomt på hva agendaen er når noen forandrer historien. Anonymkode: 3c867...385 For det er vel ikke akkurat så kult at menn anmelder ei kvinne som har voldtatt, har jeg hørt..Jeg skal jo være stolt og fornøyd for det.. Endret 24. november 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Sjørøveren skrev: For det er vel ikke akkurat så kult at menn anmelder ei kvinne som har voldtatt, har jeg hørt..Jeg skal jo være stolt og fornøyd for det.. Hvorfor bry seg om hva folk på nettet synes er kult eller ikke? Du har allerede blitt oppfordret her til å anmelde, så kanskje teorien din ikke helt stemmer. Anonymkode: 3c867...385
Gjest Sjørøveren Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor bry seg om hva folk på nettet synes er kult eller ikke? Du har allerede blitt oppfordret her til å anmelde, så kanskje teorien din ikke helt stemmer. Anonymkode: 3c867...385 Det ble anmeldt. Jeg ville ikke skrive det igjen at det ble anmeldt av forskjellige grunner, men det kom jo fram likevel.
Gjest Tsunade Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 14 minutter siden, Sjørøveren skrev: Ok jeg anmeldte men angrer på at jeg gjorde det. hvorfor? Nei nå kan dere lure. Fordi du ikke ble behandlet bra når du henvendte deg til politet? Gjetter "vilt" jeg, pga. egne erfaringer. Vil også si til deg at jeg syns du er knalltøff som forteller, men vær så snill - ikke påstå det er lettere for kvinner bare fordi det er vanligere. Jeg har noen j.....e erfaringer der, ok? Så jeg støtter deg i ditt ønske om å bli behandlet rettferdig. Og så vil jeg si at det var mye drittslenging mot deg her i tråden, typisk nok med AB.
waco Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo fortsatt anmelde henne. Det er jo den eneste måten å få slutt på voldtekt og få tatt det på alvor. Det hjelper jo ikke å skrive innlegg på KG om du ikke anmelder. Slutt å klag på politiet og samfunnet når du ikke engang gidder å anmelde voldtekten. Anonymkode: 33a1d...c36 Det er jo ikke sånn at sjørøveren blir helbredet fra traumen fra voldtekten bare voldtektskvinnen blir tatt og straffet! Si meg, er du litt overtroisk eller noe sånt? Fortell litt hvordan det hadde hjulpet på noe som helst at et menneske til blir skadet her på jorda?
waco Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, Tsunade skrev: Fordi du ikke ble behandlet bra når du henvendte deg til politet? Gjetter "vilt" jeg, pga. egne erfaringer. Vil også si til deg at jeg syns du er knalltøff som forteller, men vær så snill - ikke påstå det er lettere for kvinner bare fordi det er vanligere. Jeg har noen j.....e erfaringer der, ok? Så jeg støtter deg i ditt ønske om å bli behandlet rettferdig. Og så vil jeg si at det var mye drittslenging mot deg her i tråden, typisk nok med AB. Kan ikke du forklare meg med veldig enkle setninger om hvorfor eller hvordan du tenker at mennesker blir kurert av voldtektstraumer bare en person til på denne planeten blir straffet? Kan du forklare med eksempler hvordan du tenker at folk skal bli friske bare nok mennesker blir arresterte? Er det politiet som er løsningen på alle problemer her i verden? Er det loven som er den eneste som kan bistå i denne situasjonen synes du? Hva er galt med å snakke om dette her i stedet for å anmelde hele tiden? Er du overtroisk eller noe sånt som mener at en en anmeldelse gjør noen forskjell? Forklar hvordan i så fall?
Gjest Tsunade Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 (endret) Til Waco: hæ? Hva er det du angriper meg for? Jeg tror du leser noe helt annet i innlegget mitt enn det som faktisk står der. Jeg har ikke sagt at det er galt å snakke om det her, det er det diverse AB som har gjort. Endret 24. november 2016 av Tsunade
Maleficenta Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 21 minutter siden, waco skrev: Det er jo ikke sånn at sjørøveren blir helbredet fra traumen fra voldtekten bare voldtektskvinnen blir tatt og straffet! Si meg, er du litt overtroisk eller noe sånt? Fortell litt hvordan det hadde hjulpet på noe som helst at et menneske til blir skadet her på jorda? Snakk om norsk fengsel her. Der har de det rimelig bra.
waco Skrevet 24. november 2016 #20 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Snakk om norsk fengsel her. Der har de det rimelig bra. I hvilket fengsel har du sonet i siden du påstår det? Bredvedt kvinnefengsel? Alle jeg har snakket med forteller meg at det skikkelig gammelt og råttent der. Eller hvor prater du om? Ingen har det rimelig bra i et fengsel. Man overlever og er innesperret. Fanget. Hvorfor synes du det er så bra, og hvilken erfaring fra hvilket fengsel har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå