Gå til innhold

Hvite sneakers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter hvite sneakers, som passer f.eks til jeans og blazer, enkle kjoler.....til å pynte ned litt finere antrekk og til mer sporty klær.

Har tenkt på Nike Huarache, men er usikker. Noen tips til andre? Samt meninger om Nike?

Anonymkode: a8b37...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her 

ingen som har noen favoritter de kan anbefale? :)

Skrevet

Nike air :)

Anonymkode: 576c3...1de

• Liker 1
Skrevet

Du er to år for sent ute.

Anonymkode: a77d6...303

• Liker 2
Skrevet

Ts her

Hva tenker du på da? At sneakers ikke er en del av motebildet lengre? 

Skrevet
2 timer siden, silkestrå skrev:

Mine favoritter er disse fra Vagabond: http://www.footway.no/4121-101-zoe-white.html. Men så skal det sies at jeg ikke er noen stor tilhenger av Sneakers vanligvis, og derfor var disse akkurat nøytrale nok til å passere ;-)

De var kjempefine :) Er de gode å gå i også? 

Skrevet (endret)

Ja, for å være flate sko synes jeg de er svært behagelige og sitter godt på foten. Men jeg går mest med høye hæler, så jeg har en lei tendens til å få vondt i ryggen hvis jeg får for lenge med flate sko. Derfor har jeg ikke gått så veldig lenge med dem sammenhengende. Men jeg synes helt klart at de er både gode og fine å se på, og jeg har fått mange komplimenter de gangene jeg har hatt dem på meg.

Endret av silkestrå
Skrevet

Jeg har hvite Nike Air Max Thea. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: c9676...b50

Skrevet

Elsker sneakers.

Nike huarache er absolutt kule, og veldig gode! Nike air max 95 er kule sko, men usikker på om du finner de i hvite. Reebok vanlige og reebok fury er og kule sko som og er superdigge å gå i. Hvite adidas superstars er kule, men litt mer flate. Samt Nike air force. 

Syns selv at Nike Thea modellen er litt kjedelig, men passer nok til det du ønsker. 

Skrevet

Ts her

Fant et par Nike Huarache på Black Friday i dag, så da ble det dem :) 

Takk for gode innspill, da jeg er litt usikker både på hva jeg liker og ikke minst hvilken stil som kler meg, 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...