Gå til innhold

Hjelp til å finne svarte jeans..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en svart olabukse/jeans med høyt liv?? Som ikke utvider seg med en gang... 

Anonymkode: 4c838...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal ha med stretch er det vanskelig å finne en som holder lenge, men jeg liker super high waist fra bik bok med gullknapp. God passform og fin høyde på livet. De pleier å skjønne hvilke jeg mener når jeg sier det. Har fått tips om å putte de i fryseren i stedet for å vaske om det ikke er flekker, skal visst hjelpe. Kan jo være verdt å prøve ut. 

• Liker 1
Skrevet

High waist fra Bikbok er knall! Jeg har brukt de i flere år nå. Perfekt passform! Eneste minuset er at de blir fort grå etter noen vask.

Skrevet

Jeg har kjøpt flere fra monki som jeg er fornøyd med :) Høy i livet, sitter stramt og ikke alt for løs rundt ankelen for oss med tynne ben. Koster 300 kr. Holder greit på fargen, men det må nevnes at jeg vasker mine minimalt.

Skrevet
55 minutter siden, FruHudson skrev:

Jeg har kjøpt flere fra monki som jeg er fornøyd med :) Høy i livet, sitter stramt og ikke alt for løs rundt ankelen for oss med tynne ben. Koster 300 kr. Holder greit på fargen, men det må nevnes at jeg vasker mine minimalt.

En bukse til 300,- får jo aldri blitt av en bra kvalitet.

Anonymkode: 69746...e34

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En bukse til 300,- får jo aldri blitt av en bra kvalitet.

Anonymkode: 69746...e34

Jeg har prøvd svarte bukser i alle prisklasser, og de fra monki er noe at det bedre jeg har vært borti. Akkurat når det gjelder svarte bukser henger ikke pris og kvalitet nødvendigvis sammen synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...