AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg har akkurat begynt og trene og lurer på dette med treningstights. Når jeg sjekker stoffet så ser jo alle så gjennomsiktig ut !? Blir di slike på ? Får ikke sjekket på meg selv, men om dere vet om noen som ikke er gjennomsiktig, så hyl ut Anonymkode: fbef5...95e
Apekatten Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Så og si alle tightsene jeg har prøvd har vært gjennomsiktige. Du må nok bare prøve de selv i prøverommet og bøye deg framover mens du ser i speilet. Jeg har en fra Nike som ikke er gjennomsiktig, men den er nok ute av produksjon nå.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Har 3 fra Nike og en fra endurance tror jeg, ingen av de er gjennomsiktig. Men det er vel ikke værre enn å bare bruke en bokser under. Anonymkode: 282ce...9aa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg har hatt mye bøy og tøy på prøverom for å finne ut om de er gjennomsiktige eller ikke Jeg har to fra Stormberg og en fra HM som ikke er gjennomsiktige. Anonymkode: eb393...398 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Ja, men det er meningen:) bruker joggebukse istedet:) Anonymkode: dbb54...103
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Reebok har noen som ikke er gjennomsiktig, samme med Aim'n. Ellers vil de fleste være noe gjennomsiktig i forhold til hvor tett den sitter, farge og også på hva du har under. Jeg syns det ser noe spesielt ut med string under tights, for det syns veldig godt. Nike har en del i en serie kalt "Legend" som er litt tykkere i stoffet. Tror det var den serien, jeg har noen fra Nike i alle fall som er litt tykkere. De er fine å trene ut med når det er litt kaldt. 2xu skal også ha kommet med en variant som ikke er gjennomsiktig.
Gjest Kim Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat begynt og trene og lurer på dette med treningstights. Når jeg sjekker stoffet så ser jo alle så gjennomsiktig ut !? Blir di slike på ? Får ikke sjekket på meg selv, men om dere vet om noen som ikke er gjennomsiktig, så hyl ut Anonymkode: fbef5...95e Nei, men det blir jo som strømebukser, materialet kommer jo i mange tykkelser. Betterbodies sine tights er litt tykkere og er sydd veldig fint mtp hofter, rumpe og lår.
Bondenisse Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Alle blir det om du har for liten størrelse. Men en som passer, og som er i ok kvalitet bør ikke være det. Jeg har flere fra Nike og en fra Casal som ikke er gjennomsiktig. Har en billigere fra Stormberg som er litt for gjennomsiktig...
MissPierce Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Cubus har noen Shape tights som er ganske tykke i stoffet. De er ikke gjennomsiktige og utrolig gode☺️ 1
Gjest lizard queen Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Sånn shape-greier pleier vel å være litt tjukkere i stoffet. Men klarer egentlig ikke forstå hvorfor "alle" stresser sånn med det, wow noen ser kaaanskje hvilken truse du har på deg på trening liksom, big deal..? Er ikke verre enn å putte på en bokser eller noe under
Gjest Ludolek Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 4 timer siden, lizard queen skrev: Sånn shape-greier pleier vel å være litt tjukkere i stoffet. Men klarer egentlig ikke forstå hvorfor "alle" stresser sånn med det, wow noen ser kaaanskje hvilken truse du har på deg på trening liksom, big deal..? Er ikke verre enn å putte på en bokser eller noe under Vi som står bak ser svett rævsprekk De færreste med de mest gjennomsiktige tightsene bruker truse eller boxer dessverre. Jeg bruker blant annet Nike Epic Lux(med mønster) og de er ikke gjennomsiktige. 2XU er helt gjennomsiktig på meg.
Apekatten Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Jeg har en grå tights fra gymshark som er veldig god og ikke gjennomsiktig,
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 Ja, de er litt gjennomsiktige, jeg bruker derfor en fotballtights som når til rett over knærne under. De jeg har er fra nike og adidas og man ser stripene på adidastightsen relativt godt igjennom stoffet på den lange tightsen over. Jeg har lange tightser fra adidas, 2XU, Nike og Puma. Ikke noe problem å se hvilket merke det er på tightsen under gjennom den over, så uaktuelt å ikke ha det ekstra laget. Boxer blir for posete synes jeg. Anonymkode: 03fc5...7f6
lokmeister2016 Skrevet 29. november 2016 #14 Skrevet 29. november 2016 ikke alle , kjøpte en knæsj rosa en på wish , eller på better bodies har de noen som ikke er gjennomsiktige
Aamu Skrevet 29. november 2016 #15 Skrevet 29. november 2016 Ja. Dvs enten er de gjennomsiktige, så du ser trusa di, eller så ser man konturene av du vet hva. Hvorfor har folk sluttet med joggebukse egentlig? 1
zaco Skrevet 30. november 2016 #16 Skrevet 30. november 2016 På 29.11.2016 den 8.24, Aamu skrev: Ja. Dvs enten er de gjennomsiktige, så du ser trusa di, eller så ser man konturene av du vet hva. Hvorfor har folk sluttet med joggebukse egentlig? Lurer egentlig på hvorfor alle under 35 må ha tights. Fint for oss menn selvsagt, men likevel. Hvem er det som sier at jenter må vise fram absolutt alt? Det må være en mann som har satt i gang denne trenden. Kanskje samme mann som bestemmer antrekket til kvinnelige friidrettsutøvere og volleyballspillere. Skal være så ærlig å innrømme at jeg nyter synet, men det hadde ikke gjort noe om jenter hadde "lov" til å kle seg litt annerledes. De aller fleste jenter kler virkelig tights, men de aller fleste er jo også ganske så deilige naken også. Tror det ville vært bedre om både jenter og gutter kunne slappet litt mer av fra alle fristelser i hverdagen.. Hilsen mann, litt i konflikt med seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #17 Skrevet 30. november 2016 På Spenst der jeg trente går 99.9% av damene med tights, uansett om de er 20 eller 40 år. Og 99 % av dem har stringtruse under og de fleste med gjennomsiktig tights. Det er også helt vanlig her å sprade rundt i treningstights til hverdags, og det ser jo virkelig lekkert ut når du skimter lyse rumpeballer (NOT) Anonymkode: 7af77...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå