Hesther Skrevet 23. november 2016 #1 Del Skrevet 23. november 2016 Vurderer å bestille meg et par Dr. Martens på nett, men usikker på størrelsen. Noen som vet om de er store eller små, eller normale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 23. november 2016 #2 Del Skrevet 23. november 2016 Aner ikke om dette gjelder fortsatt, men på nittitallet var de litt store i størrelsene, så jeg brukte en halv eller hel størrelse mindre enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. november 2016 #3 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg har mine i min vanlige størrelse iallefall, men mulig det varierer litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesther Skrevet 24. november 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2016 Takk for svar. Da høres det ut til at jeg kan gå for den størrelsen jeg bruker til vanlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 25. november 2016 #5 Del Skrevet 25. november 2016 På 24.11.2016 den 3.17, Hesther skrev: Takk for svar. Da høres det ut til at jeg kan gå for den størrelsen jeg bruker til vanlig . hei Dr martins er små i str,du bør gå opp et nr iforhold til det du bruker,håper du ikke har bestilt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. november 2016 #6 Del Skrevet 26. november 2016 Før du bestiller, test dem! Det ene paret i min størrelse er akkurat for store (med 1 strl) , mens det neste paret måtte jeg gå ned en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 26. november 2016 #7 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg går en størrelse opp i mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 26. november 2016 #8 Del Skrevet 26. november 2016 Tror jeg gikk opp en størrelse eller muligens brukte samme (husker ikke, fikk de i gave). Men de viet seg veeldig ut, og nå er de ganske store på bena hvis jeg ikke strammer lissene godt. Pluss for å kunne bruke ullsokker i de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. november 2016 #9 Del Skrevet 26. november 2016 De er små i nummer, kjøpte brukt og fant det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå