AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Møtte en fantastisk fyr gjennom felles venner. Vi hadde sex etter en fest, og har settes et par-tre dager etter det. For øl, middag og sånn. Vi hadde sex hver gang. Usikker på hva han tenker. Hvor tidlig passer med tanke på å si at jeg liker ham som mer enn bare sex? Anonymkode: a927f...0e0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Om han tekster deg og det kun tekstes om å møtes og å ha sex så vet du hva han er ute etter. Om han tekster deg om alt mulig annet i tillegg så er han mer seriøs. Anonymkode: 0f33f...882 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om han tekster deg og det kun tekstes om å møtes og å ha sex så vet du hva han er ute etter. Om han tekster deg om alt mulig annet i tillegg så er han mer seriøs. Anonymkode: 0f33f...882 Vi tekster lite, men når vi er sammen snakker vi masse sammen. Som regel jeg som tar iniativet til sex (men dette kan være for han er sjernert). Jeg vet han liker meg, men usikker på han liker meg så godt som jeg liker ham. For om forhold er utelukket for ham, så har jeg ikke lyst til å invistere masse følelser og bli skuffet. Anonymkode: a927f...0e0
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Synes man kan spørre den andre hva de er ute etter når som helst Anonymkode: 12db6...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes man kan spørre den andre hva de er ute etter når som helst Anonymkode: 12db6...2a7 Jeg ønsker jo ikke skremme ham vekk. Jeg lurer bare på hva som er ca normalt. For eksempel tror jeg de fleste vil si det er for tidlig rett etter første kyss, eller for seint etter ett år. Anonymkode: a927f...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker jo ikke skremme ham vekk. Jeg lurer bare på hva som er ca normalt. For eksempel tror jeg de fleste vil si det er for tidlig rett etter første kyss, eller for seint etter ett år. Anonymkode: a927f...0e0 Om han blir skremt vekk er han mest sannsynlig ikke ute etter et forhold Jeg spør om det rimelig kjapt, som oftest før sex. Anonymkode: 12db6...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 Jeg er også veldig for å spørre tidlig. Men hvis du er redd for å skremme han vekk finnes det en annen taktikk - inviter han med ut på ting! Da er ikke sex aktuelt og dere må faktisk prate og bli kjent. Da tenker jeg du fort ser om han er interessert i noe mer enn kroppen din. Anonymkode: 9f579...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå