AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hei Jeg har endelig fått handlet ferdig til pakkekalender til kjæresten min, men vet ikke hvordan jeg skal pakke de inn eller hvordan jeg skal gi den. Er det noen som har noen gode tips eller forslag på hvordan jeg kan gjøre det? Anonymkode: acbd5...39c
PhilosopherSe7en Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har endelig fått handlet ferdig til pakkekalender til kjæresten min, men vet ikke hvordan jeg skal pakke de inn eller hvordan jeg skal gi den. Er det noen som har noen gode tips eller forslag på hvordan jeg kan gjøre det? Anonymkode: acbd5...39c Jeg lurte på det samme i går. Var egentlig på jakt etter ferdige esker, men fant ikke noen sett der størrelsen passet med hva jeg vil ha i pakken. Nå aner jeg ikke hva du har kjøpt eller størrelse på det, men jeg har valgt å lage eskene selv. Mulig dette blir for barnslig for en voksen, men her er ihvertfall min plan for barna i hus, kanskje du får noe inspirasjon? Kjøpte en slik sak beregnet for å lage egne esker i ulike størrelser. http://www.pandurohobby.no/Catalogue/30-Papir-Stempler/3050/305030/1/362910-Gift-Box-Punch-board Bruker da ulike ark med julemotiv som de selger i ulike størrelser og tykkelse. De minste eskene blir festet på et lite plastikkjuletre som står på skrivebordet/bordet på rommene deres. De som er for stor eller det ikke blir plass til tenker jeg å legge under det samme treet. Pakkene blir seende slik ut, men i ulike størrelser og høyde. Tidligere år har jeg enten hengt de direkte på vegg eller på en snor, og da brukt gaveposer eller pakket inn for hånd som med vanlige julegaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå