Gå til innhold

1 søndag i advent

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Imorgen skal gardinene byttes ut. Nye duker legges på og englene skal opp i vinduene.

Lilla lys i stakene og klar ferig ferdig! Så er julestria i gang :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stjernene i vinduet og adventsstaken er klar :) Det er alt jeg gjør til denne dagen. neste "sjau" kommer lille julaften. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi alt igang, men jeg har så mange vinduer at hvis jeg skal bli ferdig må jeg begynne i dag. I går ble kjøkkenvinduet ferdig, men selv om stjerna henger oppe tenner jeg den ikke før i morgen.

I kveld skal det julegardiner i resten av huset.....

Deilig!!! Snart JUL !!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjuvstartet med å tennne utelysene i dag. Min kjære klarte ikke vente til i morgen :ler:

Veldig koselig med utlys nå som det har kommet så mye snø.

Adventstaken og stjerna skal opp i morgen, ellers venter vi med resten av julepynten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen skal gardinene byttes ut. Nye duker legges på og englene skal opp i vinduene.

Lilla lys i stakene og klar ferig ferdig! Så er julestria i gang :nisse:

:nisse: Yeeeessss, i morgen skal alt pynten opp fra gardiner, duker og resten. Bortsett fra juletreet da, :ler: det tar vi noen dager før julaften. Snakk om å være i julestemnng. Lenge siden sist jeg hadde det på dette måten. Imorgen skal meg og ungene henge opp og pynte til den stoore gullmedaljen. Og jeg som mamma gleder meg minst like mye.

Ungene skal pynte pepperkakehus. Så her blir de jul i hele leiligheten.

:plystre: Deilig er joooorden, prektig er Guds himmel, skjønn er sjelenes pilgrims makt........ :kul::P

GOD JUL ALLE SAMMEN. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Julestjerne i vinduet og adventsstake skal fram i morgen!

Resten får vente...

Er ikke helt ferdig med gardinene enda gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er gardinene kommet opp og stjerna er på plass.

Vi fikk ei hvit julestjerne i nissepotte av foreldrene mine i går og den troner på salongbordet.

Må jammen huske å kjøpe litt kongerøkelse i morgen. Selv om jeg får vondt i hodet av den, så hører bittelitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kommet stjerne i vindue og stake med lilla lys på bordet - og så lilla duker. Julegardiner har vi ikke, dessverre - det får komme til neste år. Men jeg har bakt lussekatter, for det er tradisjon hos oss på 1. søndag i advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegardiner, stjerna og adventsstaken er på plass. Så har vi bakt pepperkakehus i dag. Skal sette det sammen nå i kveld. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...