Gå til innhold

Tips meg om gode blogger

Gjest Ellii

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen tips til gode blogger å følge. Ønsker IKKE å lese: 

• fotballfrue
  • isabel raad
  • sophie elise
  • lene orvik
  • eirin kristiansen
  • kristiana andersen

Har dere noen dere vil tipse meg om bortsett fra disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs hva du er interessert i. På blogglisten.no er bloggene sortert på tema og der kan du gå inn for å finne blogger som du kanskje liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke noen gode blogger. Er ikke noe som fenger. Synes det er så mye likt. Tenker på livsstil, mote og interiør. 

Kanskje jeg må til utenlandske bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken aldersgruppe er du i?

Har blogg men vet ikke om den passer for deg. 

Http://freshsister.blogg.no

Ellers blir jeg også glad for tips om bra blogger som IKKE handler om babier og graviditet. 

Mer om mote, trening, interiør og kanskje noe politisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken

Bøker og te: Glamourbibleotekaren

Hjartesmil (hun har også podcast som er fin)

Ellers ville jeg også gjort som det skrives om over her, sjekk ut blogglisten.no og kategorier der. Det er mange skjulte skatter som ikke ligger øverst på listene vet jeg, både hva gjelder tekst og bildekvalitet :)
håper du finner noe som er bra, du kan jo dele her så kanskje vi andre også oppdager noen nye fine bloggere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig når jeg ikke vet hvilken aldersgruppe du er i og hvilke interesser du har, men:

Enig med Kalenderpiken - Hjartesmil er fantastisk. (Vil du ikke lese om baby er det bare å bla bakover i arkivet, hun har skrevet utrolig mye bra om veldig mye forskjellig)

I tillegg vil jeg anbefale SuperMarie. Skriver blant annet om reisene sine rundt om kring i verden, hun er ambassadør for KLM. Måten hun formidler og beskriver reisene sine på - amazing :rolleyes:

Endret av Nangijala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tips! Skal sjekke det ut. 

Jeg er i begynnelsen av 30 årene, uten barn. Klarer et par innlegg om barn, men leser ikke mammablogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker magiskliv.blogg.no artig dame med mye tanker. Ikke barn. Og så leser jeg mediakaos.blogg.no hun har barn, men har en flott balanse, da hun sjelden blogger om de direkte - for å være mammablogg. Stort sett er det hobby, reise, jobb - fin livsstil syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

• Opprett ny...