AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hei Har flyttet inn inn ny leilighet og vet ikke hva som er hva der man skal ha skyllemiddel, flytende vaskemiddel osv. Lurte på hva en strek, to skrek og blomst står for i disse forskjellige beholderne i skuffen. Takk Anonymkode: 42acf...4aa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 1 strek er forvask. Der trenger du ikke bruke vaskemiddel med mindre du velger program med forvask. 2 streker er vanlig vask. Blomsten er skyllemiddel/tøymykner 👍 Anonymkode: 13b85...570 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Finn maskinens brukasnvisning ved å google navn og serienummer. Anonymkode: 315cf...a5c 2
cmd Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Det pleier å komme en klistremerke med tekst på hva som er hva som du setter på men noen orker ikke det. Bedre at du googler og finner ut ja.
PaperFlower Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Jeg er enig med de to før meg. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare funnet merket og serienummeret på maskinen og googlet det. Det er vel så og si garantert at du finner bruksanvisningen med en gang. Jeg har aldri kommet over noe som ikke hadde bruksanvisningen liggende på nettet.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 strek er forvask. Der trenger du ikke bruke vaskemiddel med mindre du velger program med forvask. 2 streker er vanlig vask. Blomsten er skyllemiddel/tøymykner 👍 Anonymkode: 13b85...570 Det er sikkert uansett lurt å google bruksanvisningen for senere bruk, men det siterte innlegget svarer både riktig og fullstendig på det TS spør om. Disse tegnene er helt standard på alle vaskemaskiner jeg har sett. Anonymkode: 8b919...38b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå