AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hva er grunnen til at jeg måtte kjøpte trikkebilletter, og måtte sitte å trikken helt fra midten til sentrum i mens andre ikke måtte det? Hvorfor fikk dere dette gratis i mens vi måtte betale for det - og hvordan og hva betales med og i? Er de spiselige? Anonymkode: eade5...ae8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Mange har månedskort og slikt. Hvordan biletter smaker aner jeg ikke. Anonymkode: b2cc3...126
PassionatePatti Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 På 23.11.2016 den 16.22, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at jeg måtte kjøpte trikkebilletter, og måtte sitte å trikken helt fra midten til sentrum i mens andre ikke måtte det? Hvorfor fikk dere dette gratis i mens vi måtte betale for det - og hvordan og hva betales med og i? Er de spiselige? Anonymkode: eade5...ae8 Hvor lenge du måtte sitte kommer helt an på hvor mange billetter du kjøpte. Jo flere billetter, jo lenger må du sitte. Sånn er det bare. Hvem som får det gratis og hvem som må betale er helt tilfeldig, trynefaktor spiller også inn her. De fleste billettene kan spises etter bruk, men jeg synes bussbilletter smaker bedre enn trikkebilletter. Håper dette var til hjelp. 5
Salka Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Trikkebilletter smaker papir. Bra for masselassen det. Men de beste billettene er flybilletter, de er gode de! Spesielt med nutella på, nam nam! Nytes med en flaske portvin til. 2
fuglekvitter__ Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 På 25.11.2016 den 0.09, Salka skrev: Trikkebilletter smaker papir. Bra for masselassen det. Men de beste billettene er flybilletter, de er gode de! Spesielt med nutella på, nam nam! Nytes med en flaske portvin til. he he.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Sitter på bussen nå, vurderer å smake på billetten.... Anonymkode: 26c95...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå