Gå til innhold

Kalde hender og føtter - Blå negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hendene og føttene mine er kalde. Neglene mine har en blålilla farge helt nederst. Jeg skyldte hendene mine med glovarmt vann, men nå en times tid senere er hendene mine like kalde. Jeg sitter på rommet under dyna fordi det er så kaldt...

Faren min sier jeg MÅ dra til legen, for i tillegg til dette har jeg ryggproblemer og de siste dagene har jeg hatt mye vondt i nakken (Kink tror jeg)...

Har noen opplevd dette før? 

Anonymkode: 86f49...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ihvertfall et alvorlig sirkulasjonsproblem. Jeg holder med faren din, ring legen, aller helst legevakta!

Skrevet

Dersom du fryser mye, er det nok lett å få vondt/kink i rygg/nakke (snakker av egen erfaring). Når jeg har perioder hvor jeg er så kald på hender og føtter som du beksriver her, så har stoffskiftet mitt vært for lavt. Men det kan godt hende det er andre ting som er problemet også. Jeg er enig med din far: ta en tur til legen.

Anonymkode: 30a93...f25

Skrevet

Legen eller legavakt. Med en gang.

Anonymkode: 553a5...e6e

Skrevet

Skal til legen... Er kjempe nervøs nå altså... Ingen som har opplevd dette tidligere?

Skrevet

Dra til legen fremfor å rote rundt her, du skal ALDRI følge medisinske tips fra fremmede på et forum.

Ikke vær den typiske tenåringsklisjeen som ikke går til legen fordi han/hun LIKER oppmerksomheten ved å syte og klage. 

Gjest lipgloss
Skrevet

Som de andre sier dra til legen med en gang

Skrevet

Spiser du? Er du undervektig? 

Anonymkode: 6b939...af7

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser du? Er du undervektig? 

Anonymkode: 6b939...af7

Spiser sjeldent lunsj og frokost, men er normalvektig...

Skrevet

Jeg er ofte kald på hendene, og blir da litt blå på neglene. Jeg har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Trenger ikke å være noe alvorlig, men jeg vil anbefale deg å dra til legen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...