AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg er en student på 21 år. Jeg bor litt utenfor studiestedet der jeg har vokst opp. Det er her jeg har mine gamle venner, eller de som var mine venner. Jeg har siden jeg var 17-18 år blitt veldig ekskludert fra de andre, sikkert pga. jeg ikke kan drikke alkohol så ofte pga. medisiner. Jeg føler det er jeg som har tatt kontakt og har i det siste sluttet litt med det å nå sitter jeg alene hjemme uten å snakke med noen. Jeg er egentelig en sosial person. Jeg trives godt i klassen min på høgskolen og har en del der jeg snakker mye med i skoletiden. Vi tuller, snakker og holder sammen i skoletiden. Jeg møter de ikke på ettermiddagen da de bor andre steder, de fleste bor ikke på campus eller studiestedet. Når jeg legger ut bilde på facebook som profilbilde osv... så kommenterer folk med hjerte og fine ord. Jeg synes det er litt falskt når de aldri tar kontakt ellers. Jeg har ikke vert med noen på to måneder etter skoletid. Et par ganger har jeg blitt igjen på studiestedet og gått på restaurant. Jeg har kontakt med noen på facebook, men de bor ikke her og studerer ulike steder i landet. Jeg savner å ha noen å være med og finne på noe. Jeg savner tiden på ungdomsskolen/vgs når jeg var med folk nesten hver dag. Hvordan burde jeg skaffe meg venner? og hva bør jeg gjøre for å holde på de? Anonymkode: 17c44...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Del Skrevet 23. november 2016 Du kan prøve å møte noen via nettet? Aktivitetsvenner er en side man kan bruke. Eller finn venner forumet her på KG: Anonymkode: 243e0...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…