Ny Bruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Katten min har et pass som likner på det vi mennesker har. Altså det er en liten bok med kattens bilde, navn, eiernes navn og adresser, oversikt over alle kur og vaksiner osv. Er dette vanlig i Norge eller er det bare for de innførte katter? Hvordan ser da en helseattest ut? Er alt samlet i en bok eller samler man løse attester/papirer hver gang man har vært hos en vet?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Vanlig med pass i norge for dem som planlegger utenlandsturer. Ellers er helsekort/bok vanlig for å holde oversikt over vaksiner osv Anonymkode: ce9cf...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Så helsebok er også en samling av alle kur og vaksiner, samt navn på eieren og ID kode på for eksempel katten? Er bildet med der? Anonymkode: 41623...331
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så helsebok er også en samling av alle kur og vaksiner, samt navn på eieren og ID kode på for eksempel katten? Er bildet med der? Anonymkode: 41623...331 Jeg hadde ikke bilde av min pus i den boken men tror man kan skrive ut og lime det inn hvis man ønsker. Er så lenge siden jeg hadde helsbok så husker ikke. Anonymkode: ce9cf...ad7
Kontormus Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Helsekort med alle vaksinasjoner er vanlig. De som reiser på utstillinger som medfører grensepasseringer må ha pass. Bilde tror jeg er frivillig på begge.
Miss Marble Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Registrerte oppdrettere av katt er pålagt å sende med både helseattest og vaksinekort/bok. Jeg velger å levere med pass, i tilfelle kjøper skal stille ut, eller ha med katten på feks hyttetur i Sverige Jeg får ganske grei pris på pass, så da sender jeg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå