Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 www.bibelen.no Så slipper du å legge ut alle som egen tråd, Stille... Sparer deg for mye jobb!
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Det er der jeg har hentet de fra. ;-) Og det er ikke noen stor jobb. Jeg kan godt legge ut flere. Og poenget med innleggene var for å få en liten motvekt mot alle disse kristne-er-så-dumme-innleggene...
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 Og poenget med innleggene var for å få en liten motvekt mot alle disse kristne-er-så-dumme-innleggene... Og hva tror du folk tenker når du spammer forumet..? Eller driver og misjoner (som en av trådene faktisk dreier seg om)?
Gjest Emera Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Og hva tror du folk tenker når du spammer forumet..? Eller driver og misjoner (som en av trådene faktisk dreier seg om)? Eh, spammer religion- og livssynsforumet med bibelvers..?:klø: Det var da et litt merkelig resonnement, gjest? Men jeg er enig med Stille i at det har vært mange negative innlegg om kristendom/kristne her i det siste. Greit nok det, alle har rett til sin mening. Men til og med tråder som ikke har hatt noenting med kristentro å gjøre, har noen klart å bringe inn ett eller annet stikk til kristne i... Velvel, forrige uke var det "klag-på-barnehageansatte-for-alt-mulig-rart-uka," denne uka "hvor-foraktfull-klarer-du-å-være-mot-kristne-uka..." Men skitt au, vi får ta det med godt humør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå