Gå til innhold

Overraske mannen seksuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker gjerne noen tips fra kvinner om menn om hvordan jeg kan overraske mannen min. 

Jeg er en kvinne i 20 årene som egentlig aldri har slått meg løs og tøyd litt grenser og virkerlig utforsket seksuelt. Føler kanskje at min seksuelle erfaring er noe kjedelig. I ungdommen hadde jeg dårlig selvtillit og hadde bare småklein fyllasex, aldri noe forhold.

Min mann og jeg har vært sammen i 7 år. Vi passer sammen seksuelt, og sexen er deilig. Etter jeg ble sammen med han, og jeg ble mer voksen er jeg trygg på meg selv og er ikke sjenert av meg. Vi varierer på stillinger, selv om vi dog for det meste ender opp med misjonær eller meg på toppen, vi har lyset på, gir hverandre oralsex, har prøvd analsex et par ganger i starten av forholdet men det var ikke noe for meg. Men, vi har vel aldri utforsket noe særlig synes jeg. Nå har vi jo vært småbarnsforeldre til to barn i noen år, og da har det vel blitt slik at sexen har endt opp veldig rutinemessig og rett-fram. Sånn typen "koser sammen i sofaen med film på tv, og ender opp å stryke litt på hverandre, og vips så er klærne halvveis av og har oss en kjapp runde gjemt under et pledd i fall ungene skal komme vandrende inn". 

Nå derimot skal vi endelig få barnevakt og benytter muligheten til å dra på en weekendtur på hotell for å være kjærester. Da ønsker jeg å bryte litt ut av mønsteret vårt, og overraske mannen på en sexy og pirrende måte, slå meg litt løs og virkelig tenne han med noe spennende. Jeg ønsker rett og slett å wow'e han litt. 

Men så vet jeg liksom ikke helt hva jeg kan gjøre. Føler meg ikke akkurat som noen erfaren sexgudinne som vet hvordan jeg skal pirre og tenne på en spennende måte. 

Så da lurer jeg på om noen av dere har noen tips? Hva jeg kan gjøre? Er det noe jeg burde kjøpe eventuelt? 

Anonymkode: e1a8f...2ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo kjøpe deg sexy undertøy feks ;) 

Anonymkode: 494dd...1c0

• Liker 1
Skrevet

ja, med god sexy undertøy.. sånn fransk åpningtruse som trenger ikke å ta :)

Og du har for eks. "være" med å noe sex lek som du/dere aldri har prøvd. Du sier dere hadde analsex i starten av forholdet. Kanskje prøve på nytt. Kanskje du kan også stryke over hans rumpehull mens du suger ham. Det er bare så deilig :)

Skrevet

Overrasket min mann i går. Full kroppsmassasje fra topp til tå. Så blowjob. Endte med utrolig deilig sex. Vi kom likt ❤

Anonymkode: 7e021...9a4

• Liker 1
Skrevet

Sexy undertøy er veldig populært etter min erfaring, feks. En sexy bh, hofteholder uten truse eller med fransk åpning. Ha på en lang sexy kjole el. Så du kan overraske han. Bruke internett eller bøker til å finne ut hvordan du kan gi han en perfekt blowjob 👍

Skrevet

Bind ham fast i senga og sett bind foran øynene hans. Da kan du beføle han så mye du vil, tease, og kysse rundt på kroppen hans. 

Så kan du gi han en bj, men stopp opp før han kommer. Du fortsetter videre etter at han har roet seg ned litt. Slik kan du holde på så lenge du vil, jo lengre man utsetter orgasmen, jo bedre orgasme. 🙂☺️

Anonymkode: 00544...57c

Skrevet

sexy undertøy og sexleketøy!!:D

Anonymkode: 6b9eb...b5d

Skrevet
På 23.11.2016 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Ønsker gjerne noen tips fra kvinner om menn om hvordan jeg kan overraske mannen min

Hei...

hva gjorde du? 

Er veldig nysgjerrig 😎

Skrevet
På 23.11.2016 den 12.18, Eulalie skrev:

Skrevet
33 minutter siden, cmd skrev:

Hei...

hva gjorde du? 

Er veldig nysgjerrig 😎

Jeg kjøpte noe sexy undertøy, en sånn halvgjennomsiktig rød kjole med mye push-up, silkemorgenkåpe og stay-ups som jeg overrasket han med. Tror han likte det for vi hadde heftigere forspill enn vi har hatt på flere år, fikk meg en skikkelig runde hvor han ga meg oralsex også kjørte vi på med analsex. 

Alt i alt, ble det vellykket :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvor han ga meg oralsex også kjørte vi på med analsex. 

Det er så hyggelig. Og nå har dere "en ny sex" som dere kan gjøre ofte ? :)

Du har fått annet syn på analsex og ikke gjør veldig vondt da? 

Men det er hyggelig at både du og han har nøt godt.

Skrevet

Ta på en ekstra en, slik at han tror at du plutselig er blitt mann. Sleng gjerne på en tupé på brystet også :)

Anonymkode: 80190...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...