AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Det er altså denne det er snakk om: https://www.coolstuff.no/BeanBoozled-Jelly-Beans Er det mulig å få kjøpt denne i Oslo? Nettbutikk er ikke et alternativ. Takk på forhånd for tips! Anonymkode: 7b810...927
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Det er jo bare å bestille den... Anonymkode: e10d4...0a6
superdupermeg Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Ville isåfall prøvd på yummi heaven eller andre lignende godteributikker. Vet en lignende butikk i Tromsø selger de. Godteributikker på nordbysenteret i Sverige selger de også.
Gjest Bergtekjen Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å bestille den... Anonymkode: e10d4...0a6 Les HI. Nettbutikk er ikkje eit alternativ. 23 minutter siden, superdupermeg skrev: Ville isåfall prøvd på yummi heaven eller andre lignende godteributikker. Vet en lignende butikk i Tromsø selger de. Godteributikker på nordbysenteret i Sverige selger de også. Takk! Tromsø og Sverige rekker eg ikkje å stikke innom, men eg kan prøve Yummi heaven. Og ja, eg er TS. Anonym brukar-knappen funka visst ikkje. Endret 23. november 2016 av Bergtekjen
superdupermeg Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 På 23. november 2016 den 11.45, Bergtekjen skrev: Les HI. Nettbutikk er ikkje eit alternativ. Takk! Tromsø og Sverige rekker eg ikkje å stikke innom, men eg kan prøve Yummi heaven. Og ja, eg er TS. Anonym brukar-knappen funka visst ikkje. Så akkurat et klipp på matkontrollen fra Yummi heaven og der sto den i bakgrunnen, så da har de den helt garantert. Hvis du ikke har vært der enda da:)
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Finnes sikkert på ebay, du kan eventuelt få tak i harry potter utgaven som garantert er lett å finne på nett Anonymkode: fb01b...882
Gjest Bergtekjen Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, superdupermeg skrev: Så akkurat et klipp på matkontrollen fra Yummi heaven og der sto den i bakgrunnen, så da har de den helt garantert. Hvis du ikke har vært der enda da:) Takk! Eg skal stikke innom der i desember. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finnes sikkert på ebay, du kan eventuelt få tak i harry potter utgaven som garantert er lett å finne på nett Anonymkode: fb01b...882 Som eg skreiv i HI: eg må finne det i ein fysisk butikk. Takk for at du prøver å hjelpe, men les kva eg skriver!
Scherbatsky Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 Yummy Heaven på Arkaden har de. Så de der i går :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå