AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg har opplevd spotting (Veldig sparsom blødning) siden 8 dpo (Nå er jeg 11dpo og har det fremdeles) og behøver ikke bruke noen form for ob eller innlegg. Er det noen som har det omtrent likt, eller har opplevd å være gravid pga dette? Jeg har vel og merke en kort lutealfase (Alt fra 8-10 dager) Kan dette ha noe å si? Hadde kramper første dagen og vondt i korsryggen, men ellers ingenting resten av dagene. Anonymkode: 00971...e58
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Skjønner ikke..hvis luthealfasen din er 8 dager, er du allerede passert forventet mens dag (8-10DPO) Mange spotter før mens, noen spotter når de er gravid. Du må nesten ta en test. Anonymkode: f73ef...46f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke..hvis luthealfasen din er 8 dager, er du allerede passert forventet mens dag (8-10DPO) Mange spotter før mens, noen spotter når de er gravid. Du må nesten ta en test. Anonymkode: f73ef...46f Jeg tok en test i dag som viste negativt, så det er nok bare syklusen min som er litt rar :-) Anonymkode: 00971...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå