Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Har noen erfaring med siden? Rask levering osv? Er størrelsen store eller små i forhold til våre?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #2 Skrevet 27. november 2004 Kjempebra levering spesielt før jul, da kommer varene med FedEx på døra di siden de har "levering før jul-garanti". Størrelsene er veldig nøyaktig beskrevet i katalogen. Aldri hatt noen problemer med VS - anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 Takk...de har så mye nyyyydelig der :oops: Klarer ikke bestemme meg jeg. Men takk for svar
Gjest allium Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Kjempebra levering spesielt før jul, da kommer varene med FedEx på døra di siden de har "levering før jul-garanti". Størrelsene er veldig nøyaktig beskrevet i katalogen. Aldri hatt noen problemer med VS - anbefales! Betyr det at man slipper unna tollen ?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #5 Skrevet 27. november 2004 Nope. De gjør alt etter reglene, gitt. Men du får tollregninga etterpå.
Arwen Skrevet 27. november 2004 #6 Skrevet 27. november 2004 Husk å gå ned en størrelse på cupen på BHer. En B i Norge er en A i USA
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #7 Skrevet 27. november 2004 Husk å gå ned en størrelse på cupen på BHer. En B i Norge er en A i USA Det har ikke jeg erfart? Men jeg tror det er en tabell i katalogen hvor det står differanse mellom mål under brystene og mål rundt brystene, det avgjør jo koppstørrelsen. Sist jeg bestilte derfra brukte jeg c i "norske" bh-er, bestilte meg c og den passet utmerket.
Arwen Skrevet 27. november 2004 #8 Skrevet 27. november 2004 Det har ikke jeg erfart? Men jeg tror det er en tabell i katalogen hvor det står differanse mellom mål under brystene og mål rundt brystene, det avgjør jo koppstørrelsen. Sist jeg bestilte derfra brukte jeg c i "norske" bh-er, bestilte meg c og den passet utmerket. i følge tabellen skal man gå ned en størrelse, jeg fikk tips inne herfra om å ikke gjøre det noe som resulterte i en altfor stor bh.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #9 Skrevet 27. november 2004 Så rart. Kanskje jeg hadde rare bh-er fra før?
Arwen Skrevet 27. november 2004 #10 Skrevet 27. november 2004 Så rart. Kanskje jeg hadde rare bh-er fra før? kanskje. Jeg har hvertfall A nå i bryllupsundertøyet mitt, og det sitter perfekt. Er mellom B og C i Norge til vanlig (varierer med vekta :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #11 Skrevet 27. november 2004 Lurer på om jeg skal bestille 2 ytterjakker jeg :oops: Jeg var en Large i følge tabellen...dærsken
Carmen_ Skrevet 27. november 2004 #12 Skrevet 27. november 2004 Samme skal jeg! Vil ha denne: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...ame=OSCLOOUTOUT :oops:
xeyes Skrevet 27. november 2004 #13 Skrevet 27. november 2004 Husk å gå ned en størrelse på cupen på BHer. En B i Norge er en A i USA Du kødder nå vel? Og jeg som bruker str 36D fra VS.. Forøvrig veldig fornøyd med VS på nett og.
Gjest Odense Skrevet 27. november 2004 #14 Skrevet 27. november 2004 Det vår såååå mye fint! Har lyst å bestille en kjole, men lurer litt på størrelsene, bruker 36/38..Er en amerikansk str 8 det samme som en norsk 38??
Gjest Odense Skrevet 27. november 2004 #15 Skrevet 27. november 2004 Det vår såååå mye fint! Har lyst å bestille en kjole' date=' men lurer litt på størrelsene, bruker 36/38..Er en amerikansk str 8 det samme som en norsk 38??[/quote'] Jeg fann det ut selv... :oops:
Arwen Skrevet 27. november 2004 #16 Skrevet 27. november 2004 Du kødder nå vel? Og jeg som bruker str 36D fra VS.. Forøvrig veldig fornøyd med VS på nett og. Tuller ikke :o er det bare jeg som er rar kanskje. Kan jo hende det undertøyet jeg bestilte var litt "feil" i størrelsen da, men så vidt jeg kan se her så er en 75 b i internasionale størrelser en 34A i amerikanske.
xeyes Skrevet 28. november 2004 #17 Skrevet 28. november 2004 Tuller ikke :o er det bare jeg som er rar kanskje. Kan jo hende det undertøyet jeg bestilte var litt "feil" i størrelsen da, men så vidt jeg kan se her så er en 75 b i internasionale størrelser en 34A i amerikanske. Djeezuz! :o 80DD :o Kanke være mulig Var merkelig iallefall.. Fikk tilogmed "målt" str. min der borte :klø: Har bestilt 2 BH'er der for 2 uker siden nå, vi får da se om de passer hehe..
Sassy Skrevet 29. november 2004 #18 Skrevet 29. november 2004 ...jeg lurer på om de slår av den amerikanske momsen når de (alle som selger varer til utlandet) shipper o/s. Man skal jo ikke trenge å betale moms to ganger på en vare! Er det noen plasser på nettet man kan kreve tilbake moms på varer?
vilde Skrevet 29. november 2004 #19 Skrevet 29. november 2004 Når du bestiller til Norge vil du se at Tax blir 0 kr.
Sassy Skrevet 29. november 2004 #20 Skrevet 29. november 2004 så da er det varene billigere enn det som står på deres hjemmeside? det var et stort bonus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå