Gå til innhold

Skal shoppe på Victorias Secrets.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen erfaring med siden?

Rask levering osv?

Er størrelsen store eller små i forhold til våre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjempebra levering spesielt før jul, da kommer varene med FedEx på døra di siden de har "levering før jul-garanti". Størrelsene er veldig nøyaktig beskrevet i katalogen.

Aldri hatt noen problemer med VS - anbefales!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk...de har så mye nyyyydelig der :oops:

Klarer ikke bestemme meg jeg.

Men takk for svar :)

Skrevet
Kjempebra levering spesielt før jul, da kommer varene med FedEx på døra di siden de har "levering før jul-garanti". Størrelsene er veldig nøyaktig beskrevet i katalogen.

Aldri hatt noen problemer med VS - anbefales!

Betyr det at man slipper unna tollen ?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nope. De gjør alt etter reglene, gitt. Men du får tollregninga etterpå.

Skrevet

Husk å gå ned en størrelse på cupen på BHer. En B i Norge er en A i USA :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det har ikke jeg erfart? Men jeg tror det er en tabell i katalogen hvor det står differanse mellom mål under brystene og mål rundt brystene, det avgjør jo koppstørrelsen.

Sist jeg bestilte derfra brukte jeg c i "norske" bh-er, bestilte meg c og den passet utmerket.

Skrevet

Det har ikke jeg erfart? Men jeg tror det er en tabell i katalogen hvor det står differanse mellom mål under brystene og mål rundt brystene, det avgjør jo koppstørrelsen.

Sist jeg bestilte derfra brukte jeg c i "norske" bh-er, bestilte meg c og den passet utmerket.

i følge tabellen skal man gå ned en størrelse, jeg fikk tips inne herfra om å ikke gjøre det noe som resulterte i en altfor stor bh.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Så rart. Kanskje jeg hadde rare bh-er fra før? ;)

Skrevet
Så rart. Kanskje jeg hadde rare bh-er fra før? ;)

:ler: kanskje. Jeg har hvertfall A nå i bryllupsundertøyet mitt, og det sitter perfekt. Er mellom B og C i Norge til vanlig (varierer med vekta :oops: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på om jeg skal bestille 2 ytterjakker jeg :oops:

Jeg var en Large i følge tabellen...dærsken :sjarmor:

Skrevet

Du kødder nå vel? Og jeg som bruker str 36D fra VS..

Forøvrig veldig fornøyd med VS på nett og.

Skrevet

Det vår såååå mye fint! Har lyst å bestille en kjole, men lurer litt på størrelsene, bruker 36/38..Er en amerikansk str 8 det samme som en norsk 38??

Skrevet
Det vår såååå mye fint! Har lyst å bestille en kjole' date=' men lurer litt på størrelsene, bruker 36/38..Er en amerikansk str 8 det samme som en norsk 38??[/quote']

Jeg fann det ut selv... :oops:

Skrevet

Du kødder nå vel? Og jeg som bruker str 36D fra VS..

Forøvrig veldig fornøyd med VS på nett og.

Tuller ikke :o er det bare jeg som er rar kanskje.

Kan jo hende det undertøyet jeg bestilte var litt "feil" i størrelsen da, men så vidt jeg kan se her så er en 75 b i internasionale størrelser en 34A i amerikanske.

Skrevet

Tuller ikke :o er det bare jeg som er rar kanskje.

Kan jo hende det undertøyet jeg bestilte var litt "feil" i størrelsen da, men så vidt jeg kan se her så er en 75 b i internasionale størrelser en 34A i amerikanske.

Djeezuz! :o 80DD :o Kanke være mulig :ler: Var merkelig iallefall.. Fikk tilogmed "målt" str. min der borte :klø: Har bestilt 2 BH'er der for 2 uker siden nå, vi får da se om de passer hehe..

Skrevet

...jeg lurer på om de slår av den amerikanske momsen når de (alle som selger varer til utlandet) shipper o/s. Man skal jo ikke trenge å betale moms to ganger på en vare! Er det noen plasser på nettet man kan kreve tilbake moms på varer?

Skrevet

Når du bestiller til Norge vil du se at Tax blir 0 kr.

Skrevet

så da er det varene billigere enn det som står på deres hjemmeside?

det var et stort bonus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...