AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Noen som har noen gode historier fra når dere har gjort noe, eller snakket i søvne? Lager en ny tråd siden de andre er ganske gamle En jeg kjenner drømte at hun skulle redde sønnen sin som datt ut av en båt, hun våknet med at hun hoppet rett inn i veggen Anonymkode: 61b28...66d 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Jeg har gjort mye rart i søvne, det rareste var vel da jeg var 15 og var på klassetur, og en av nettene ble tilbrakt med venninner i en lugar på en ferge. Jeg sov i en overkøye, og venninnene mine hadde en natt våknet av en kraftig lyd. Da de satte seg opp i senga så de meg sitte midt på gulvet. En av dem ble forskrekket og sa "Jammen AB, hva skjer, hvorfor sitter du der?". Hvorpå jeg svarer: "Jeg skal vente til det blir lyst." venninna mi skjønner ikke at jeg sover og spør forsiktig "skal jeg skru på lyset?" Hvorpå jeg brøler "NEI!", løper bort til senga, kaster den løse stigen/trappa ned på gulvet og hopper opp i køya og legger meg til å sove... helt sinnssykt med tanke på at jeg ikke eier spenst. Våknet opp dagen etter med vondt i ryggen uten å ha peiling på hvorfor Anonymkode: e641f...7ff
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Drømte at barnevernet kom og hentet meg, de nektet å si hvor vi skulle og tydeligvis hadde jeg bablet "hvor skal vi?"og sånne ting i søvne. Broren min bare lo på morgenen ante ikke at jeg snakket i søvne. Pleier tydeligvis og si "hæ" også Anonymkode: a8e1a...d1a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 En gang tok jeg med dynen inn på vaskerommet for så å gå å legge meg igjen. En annen gang angrep jeg samboeren. Han ble forståelig nok vettskremt stakar, og hoppet ut av sengen. Jeg hadde høy feber, og hadde skikkelig febermareritt. Anonymkode: caf95...c6d
Freshsister Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Det morsomste jeg har gjort er vel å våkne mens jeg sov: stående lent inntil et skap. Som barn. Men jeg kjenner en som satt seg i bilen og kjørte i søvne. Skummelt!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Første gang jeg skulle overnatte hos kjæresten min (jeg var 16, han var 17) drømte jeg at jeg sto opp og gikk på do. Gjorde ikke det vettu. Lå i 70-senga, inntil kjæresten, og tømte hele blæra............... IKKE gøy der og da, men ler av det i dag. Anonymkode: dc9be...009
smygende_lodde Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 (endret) Da jeg var omtrent 6 år sov jeg over hos venninna mi for første gang. Foreldrene hennes sa spøkefullt til meg at jeg måtte passe på henne, fordi hun hadde en tendens til å være en aktiv søvngjenger. Vi gikk og la oss, og jeg tenkte ikke noe mer over det. Jeg våknet midt på natta av at hun skrek "DET BRENNER!" Jeg sperrer opp øynene mine og ser at hun står over en kasse fullt av legoklosser, som står midt på soveromsgulvet, og tisser i den... Endret 23. november 2016 av smygende_lodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå