Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i min 6.uke og er så redd for å abortere igjen. Dette er riktignok det lengste jeg har kommet i graviditeten hittil. 

Derfor lurte jeg på dere som har abortert. Hadde dere kraftige symptomer på graviditet før dere abortert eller hadde dere ikke? Jeg har vært så trett og blir kvalm av visse ting. Jaggu begynte jeg å få vondt i korsryggen igår også. Jeg trøster med meg selv at jo kraftigere symptomene på graviditeten er, jo bedre? De gangene jeg testet positivt tidligere hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt og abortert kort tid etterpå. Jeg har bestilt tidlig UL på fredag og om to uker har jeg time på UL på sykehuset. 

Anonymkode: 8d31e...c44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aborterte ca i uke 5/6 og da hadde jeg masse symptomer, men var ikke kvalm. Jeg er gravid igjen og fremdeles ikke kvalm, det bekymrer meg litt. Kvalme er visst et godt tegn...

Anonymkode: 5cda8...de2

Skrevet

Kvalme er et sunnhetstegn. Hadde MA i høst. Hadde ingen symptomer på graviditet i det hele tatt. Jeg følte meg rett og slett i bedre form en ellers. Det døde i uke 6. 

Anonymkode: 16488...f9a

Skrevet

Tusen takk for svar. Kvalme og trøtthet, samt vonde pupper er det jeg merker mest for tiden. Jeg føler at jeg ikke får sove nok timer i døgnet. Nå føler jeg meg beroliget. 

Anonymkode: 8d31e...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...