Gå til innhold

The Grand Tour.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så føreste episode nå og lurer på om det er flere som ikke ser helt hva oppstyret rundt den guttegjengen er? For de som ikke har sett så er det det samme som Top Gear.  Jeg kan forstå at folk liker biler og slikt, men akkurat humoren til de mennene? Jeg kan ikke forstå at noen oppriktig ler av vitsene, i hvert fall ikke voksne mennesker. Synes det virker som humor man underholder barn med. Ønsker jo ikke være nedlatende og ser jo at showet er utrolig populært samtidig som jeg leser at disse mennene tjener en formue så det må jo være noe i det. 

Noen som kan forklare?

Anonymkode: b9160...524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh...hva har programmet med biler å gjøre? Annet enn at de brukes som rekvisitter...

Anonymkode: 00528...b4a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh...hva har programmet med biler å gjøre? Annet enn at de brukes som rekvisitter...

Greit stryk gjerne bildene, men da er jeg enda mer forbauset over hvorfor showet er så populært. 

TS

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit stryk gjerne bildene, men da er jeg enda mer forbauset over hvorfor showet er så populært. 

TS

TG har vært populært fordi det er politisk ukorrekt. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TG har vært populært fordi det er politisk ukorrekt. 

Takk, men hva legger du i politisk ukorrekt. Noen eksempler? Synte selv humoren jeg så var veldig uskyldig. 

TS

Skrevet

Jeg likte gjengen i TG og likte egentlig TGT helt greit også :D Det er ikke alt de kommer med som er morsomt, men mye av det er min type humor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...