Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken Metallica synes du er bandets beste?

Jeg kunne nok oppramset mange, mange låter som favoritter, men favoritten må nok være Harvester of sorrow. (Og den fineste baladen er nok Fade to black).

Begge låtene har jeg hørt særdeles mye på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange godbiter på det første albumet dems.. alt etter Justice skiva er ganske uinteresant..

Skrevet

Har ikke hørt SÅ mye Metallica at jeg kanskje kan uttale meg, men synes Nothing else Matters er nyydelig... Og unforgiven.

Gjest Hilde K S
Skrevet

One, Nothing else matters og Green Hell. :sjarmor:

Skrevet

Orion, fra Master of Puppets skiva.

Det er en eneste gang jeg har klart å sammenligne to klassiske rocke grupper, og det var når jeg kopierte den kuleste Rage Against the Machine plata(den første) på en kasett, og jeg måtte fylle den med noe annet. Så jeg fylte den med noe Metallica, som jeg fikk anbefalt. Ratm er bra, men det var plutselig dette nye spennende som definitvt rocka mest ja. :) Metallica hadde noe magisk med seg når det kom...

Ellers mister jeg litt interessen for Metallica etterhvert. Det er noe overvurdert syntes jeg. Noe Marcus Paus hadde rett i, men som jeg ikke ville akseptere den gangen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Å men det er jo bare SÅ utrolig mange bra....hm....Fade to black er høyt oppe på listen i hvertfall....og One....og mange flere også....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ut som det er flest som liker nothing else matters, så da er nok det tidenes Metallica låt for de fleste.

Selv har jeg aldri skjønt hvorfor akkurat den låta er så spesiell - har en følelse av at mange nevner den fordi de kanskje ikke har hørt de andre godbitene Metallica har å by på ;) (eller er vel mer rikig å si hadde å by på - St. Anger skiva er jo en katastrofe, iallefall i mine ører)

Skrevet

Fade to Black, eller Call of Cthulu.. Master of Puppets er også genial, Nothing else matters er helt klart den fineste. Beste? vrient as... de har så jævli mange bra låter.. Hvert album har en "beste".

Skrevet

Lenge siden jeg har hørt på metallica, men jeg mener å huske å mene at Enter Sandman var favoritten.

Gjest Verdande
Skrevet
Selv har jeg aldri skjønt hvorfor akkurat den låta [Nothing else matters] er så spesiell -

For meg er det kanskje aller mest at James Hetfield for første og eneste gang er søt. Jeg finner det mer enn en smule sjarmerende når tøffe rockere (*dån!*) plutselig oppviser et snev av myk kjerne.

har en følelse av at mange nevner den fordi de kanskje ikke har hørt de andre godbitene Metallica har å by på ;)

Nei NÅ! Det er det frekkeste ... ;)

(eller er vel mer rikig å si hadde å by på - St. Anger skiva er jo en katastrofe, iallefall i mine ører)

Metallica var helt klart best i gode gamle dager, da jeg var *knirk* ung. Akkja. Man får trøste seg med gamle utgivelser og Apocalyptica.

Skrevet
Orion' date=' fra Master of Puppets skiva.[/quote']

Halleluja!!! Det er min favoritt også - nå skal det legges til at jeg ikke har hørt den på mange år, men har deilige minner om å sitte i svart gutteromsmørke med masse venner og lytte andektig til Orion på full guffe.. bassen gikk gjennom marg og ben... *drømmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...