Gå til innhold

Fototjeneste å anbefale? Kalendere, julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå i to dager slitt med å få laget kalender hos Fotoknudsen. Etter at de la om nettsidene i sommer, er det håpløst. Er det noen som har god erfaring med leverandør av slike tjenester? Dumt å prøve en annen og sitte med samme problem, det tar jo ganske mye tid å laste opp bilder og redigere..

I går hadde Fotoknudsen serverproblemer, slik at jeg ikke fikk lagret (grrr... når man har jobbet et par timer med å sette sammen og bare halvparten er lagret). Ellers kan det virke som de som har laget siden, aldri har prøvd den ut selv. Når man er i handlekurven, er det veldig omstendelig å få lagt til andre produkter man har jobbet med - m,an kan for eksempel ikke huke av i egen prosjektliste. Har man ikke rabattkoden i  starten av bestillingen, kan du ikke føye den til senere, du må gå ut av bestillingen. 

Alle bestillinger jeg hadde før juni 2016 er utilgjengelig, noe som er kjedelig fordi jeg tenkte å bygge videre på et album jeg laget i fjor (kan muligens få dem ved å kontakte kundeservice).

Takknemlig for tips.

Anonymkode: 58ed8...163

Skrevet

Prøvd nfoto?:)

Anonymkode: 82b90...4ba

Skrevet

Nei, har ikke prøvd nfoto, vil forhøre meg før jeg bruker mye tid på dette igjen - har du god erfaring med dem?

Anonymkode: 58ed8...163

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt fra Vistaprint. Veldig enkelt å lage kalender. De holder til i utlandet, så hold deg under 350,- for å unngå mva. Når du har lagt inn bestillingen får du "bonus", du kan legge til en kalender til i bestillingen for typ 50 kr. Så bestill gjenre en mindre enn du trenger i utgangspunktet :) 

Anonymkode: 41a7d...c0f

Skrevet

Jeg har bestilt fotobøker til besteforeldrene med bilder av barna gjennom appen Mosaic. HELT genialt, jeg brukte maks en halvtime på å lage en fin fotobok med 20 bilder. (Men den blir ikke så stor, da).

Ser at CEWE fotobok også har en app, der kan man også lage ting som kalendere og kort. Vet dog ikke om den er like enkel og brukervennlig som mosaic. 

Anonymkode: e6ae3...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...