elmukake Skrevet 18. desember 2016 #61 Del Skrevet 18. desember 2016 6 timer siden, Ny Bruker skrev: Ser ikke ut som hverken hun eller Jan har behov for det. Hvor liker å ha det tomt og i hvit, ser det ut som. Både her og i hennes tidligere boliger. Men herregud, det er så utrolig mye man kan kritisere AR for, men hvordan det ser ut hjemme hos henne klarer jeg ikke se at er en legitim ting å kritisere eller latterliggjøre? Hun har jo tilsynelatende de nødvendige tingene, og det er mulig hun ikke gidder å bruke penger på masse overflødige møbler. Jeg er enig i at det ikke er det mest personlige hjemmet jeg har sett i mitt liv, men det er fullt funksjonelt (samt barnevennlig) og har ingen kritikkverdige innslag. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 19. desember 2016 #62 Del Skrevet 19. desember 2016 10 timer siden, Vipser skrev: Bestikket.. Milde Moses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 19. desember 2016 #63 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) 9 timer siden, elmukake skrev: Men herregud, det er så utrolig mye man kan kritisere AR for, men hvordan det ser ut hjemme hos henne klarer jeg ikke se at er en legitim ting å kritisere eller latterliggjøre? Hun har jo tilsynelatende de nødvendige tingene, og det er mulig hun ikke gidder å bruke penger på masse overflødige møbler. Jeg er enig i at det ikke er det mest personlige hjemmet jeg har sett i mitt liv, men det er fullt funksjonelt (samt barnevennlig) og har ingen kritikkverdige innslag. Jeg har ikke latterliggjort. Jeg bare konstaterer observasjonene mine. Det er slik hun liker å ha det. Punktum. Beviset så jeg i de tre siste boligene hennes Det eneste jeg tipper de kommer til å gjøre er å sette noe på TV-benken. Muligens en TV da sofaen er rettet mot denne veggen. Endret 19. desember 2016 av Ny Bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 19. desember 2016 #64 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) 13 timer siden, elmukake skrev: Men herregud, det er så utrolig mye man kan kritisere AR for, men hvordan det ser ut hjemme hos henne klarer jeg ikke se at er en legitim ting å kritisere eller latterliggjøre? Hun har jo tilsynelatende de nødvendige tingene, og det er mulig hun ikke gidder å bruke penger på masse overflødige møbler. Jeg er enig i at det ikke er det mest personlige hjemmet jeg har sett i mitt liv, men det er fullt funksjonelt (samt barnevennlig) og har ingen kritikkverdige innslag. Jeg syns det er en av de tingene vi bør kunne kritisere. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 19. desember 2016 av Galaxy X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. desember 2016 #65 Del Skrevet 19. desember 2016 Ryddet for omtale av barn og spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 19. desember 2016 #66 Del Skrevet 19. desember 2016 7 timer siden, Galaxy X skrev: Jeg syns det er en av de tingene vi bør kunne kritisere. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Utdyp gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. desember 2016 #67 Del Skrevet 20. desember 2016 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 20. desember 2016 #68 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg utdypte, men selv om jeg prøvde å være diskré ble det moderert bort..... Men ja. Det er mye å kritisere Anna for, og noe kan bli for personlig. Å mene noe om hjemmet hennes, noe så enkelt som at man syns det er tomt og upersonlig er ikke ufint. Man har jo bare forskjellige smaker, og å mene at man syns det er tomt og kjedelig er ikke frekt eller slemt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. desember 2016 #69 Del Skrevet 21. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. desember 2016 #70 Del Skrevet 22. desember 2016 Nå har hun gått for langt!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 22. desember 2016 #71 Del Skrevet 22. desember 2016 Det er så mye sutring og selvmedlidenhet med den jenta der at det er kvalmt. Selvinnsikt=0. Herregud. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 22. desember 2016 #72 Del Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, Dollyådi skrev: Nå har hun gått for langt!!!! Jeg tenkte akkurat det samme!! Kjenner jeg blir skikkelig sinna og frustrert av det siste innlegget! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 22. desember 2016 #73 Del Skrevet 22. desember 2016 Korfor har ho gått for langt, kva skriv ho? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 22. desember 2016 #74 Del Skrevet 22. desember 2016 Har bare en ting å si; DRAMAQUEEN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 22. desember 2016 #75 Del Skrevet 22. desember 2016 Syns ikke det er noe tøfft med det. Hun er en svært offentlig person, som har utlevert hele sin familie på bloggen sin, hvor flere tusen mennesker har sett bilder og navn og kan søke dem opp på nett og peke dem ut på gaten. De har ingen måte å forsvare seg på. Dette er tross alt én side av saken, og som vi kjenner Anna vil jeg ta alt hun skriver med en klype salt. Nei, jeg påstår ikke hun lyver tvert, men man kan ikke stole blindt på én persons uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. desember 2016 #76 Del Skrevet 23. desember 2016 Ryddet for innhold fra sosiale medier, omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg