Gå til innhold

Anna R og en viss blogg

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har merket at det er egentlig lite å debattere om de siste månedene. Kan vel lage en debatt om det? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse å debattere om, men alt som inkluderer barnefedre, barna og foreldrene til Anna blir moderert bort, og da er det plutselig ingenting igjen :):):) 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Anna nå? Ikke en pip på bloggen på 3 dager, også oppdaterer hun Facebook med en video fra Kripos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, dummebamse skrev:

Hva skjer med Anna nå? Ikke en pip på bloggen på 3 dager, også oppdaterer hun Facebook med en video fra Kripos?

Kripos?????

Eller mener du Kypros?

(ikke lest bloggen)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist hvor dårlig det har blitt. skjønner ikke hvordan hun tør å være slik. nå tjener Hun penger på klikk igjen virker det som, og hun blogger ca ingenting.. 

Hvordan kan hun sitte å eie 2 hus, med noe som virker som tidenes mest usikre inntekt? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Summ skrev:

Hvordan kan hun sitte å eie 2 hus, med noe som virker som tidenes mest usikre inntekt? 

Hus kan jo selges igjen da, hvis det skulle gå så ille. Og inntektene blir neppe mindre med det første, hun har massevis av veldig unge følgere som ser ut til å forgude henne. I 2017 skal hun være med på "Bloggerne" igjen og da blir vel klikkraten enda høyere vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tilma skrev:

Hva er greia med plutselig ingen innlegg?

Ja, det er litt merkelig at hun kun har hatt to reklameinnlegg på en uke. Kan forstå at det er travelt med tre barn, men hun kan jo umulig bruke så ekstremt lang tid på det hun skriver, i forhold til "kvaliteten" på innleggene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Aintnofun skrev:

Ja, det er litt merkelig at hun kun har hatt to reklameinnlegg på en uke. Kan forstå at det er travelt med tre barn, men hun kan jo umulig bruke så ekstremt lang tid på det hun skriver, i forhold til "kvaliteten" på innleggene.

Men hva skal hun egentlig skrive om? Bloggens eneste fokus de siste årene har vel vært på skandaler og spekulasjoner (hvem er kjæresten min, hvem er barnefaren, tror du puppene mine faller ut av denne kjolen, burde jeg lage en sexvideo, nå støter jeg vekk familien min èn etter èn og vender hjembyen ryggen osv). Om Rasmussen var smart, så hadde hun lagt opp en strategi videre for å utvikle og modne bloggen for å holde på den enorme mengden med lesere. Men hun har ikke klart å starte opp med et eneste bærekraftig konsept. Se på veteranbloggeren Berg Eriksen for eksempel, hun har funnet mange nisjer med oppskrift-onsdag, film-fredag, treningsinnlegg, outfits og sminke. Rasmussen klamrer seg fremdeles til click-baits og gjenbruk av gamle bilder. Hun starter hver eneste dag fra scratch når det gjelder hva hun skal skrive om på bloggen fordi det neppe finnes noen fremdriftsplan, mål eller satsningsområder. Det kommer mest an på dagsformen og motviasjonen der og da, noe som ikke fungerer i lengden.

At Rasmussen ikke har sunket som en stein på blogglisten den siste tiden forteller meg at leserne er vanemennesker. Men før eller siden gidder de ikke å klikke seg inn mer og da har Rasmussen virkelig forspilt sitt livs store sjanse mtp en langvarig bloggsuksess. Hun burde hyre inn en strateg/veileder asap, ellers er nok hennes glansdager forbi. Synd å bli husket som en click-baiter uten annet innhold enn drama men det har hun dessverre sørget for selv.

Endret av Ultiva
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hun er opptatt med barn.

2. Bra at hun distanserer seg fra bloggingen. Bloggen gir jo henne en viss inntekt uansett.

3. Det er lite interessant hun har skrevet de siste 4-6 mnd. Det mest spennende for lesere var vel barnet hun ventet på.

Husker hun skrev for lengst at hun hadde masse ferdig skrevet innlegg for hver dag frem til Januar 2017. Tror ikke det stemte siden hun ikke klarte å poste hver dag siden sommer om ikke lengre. Derfor vil jeg tro det tar mer tid å skrive et innlegg. Først må hun finne et tema og bare det tar tid. Enig at hun sparer tid på bildetaking og redigering da hun har oftest brukt gamle bilder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen har gått fra å by på en genuin og ærlig deling av tanker, følelser, opplevelser, minner og bilder til å bli et markedsprodukt. Anna evner ikke lenger, eller er ikke interessert i, å knytte kontakt med sine lesere. Det hele er blitt en jobb. En inntektskilde. Kanskje både bloggen og følgerne oppleves som et nødvendig onde for å holde de økonomiske hjulene i gang? 

Hvor Anna selv står i dag er vanskelig å vite. Jeg tror hun har det tøft, både med tanke på en travel hverdag med tre små, konflikter med nær familie, nytt bosted og ikke minst med egen baggasje og identitet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bloggen går under snart.. Noe mer kjedelig og innholdsløst skal man lete meget lenge etter! Hun skriver alltid rundt grøten, er elendig til å formulere seg og har et grusomt ordforråd. Kanskje hardt, men det er sannheten. 

Hun skiver alltid om det samme, hun og Jan, barna, klær til barna, Stavanger og Sørlandet.. Hun gjentar seg selv gang på gang, er upersonlig og ser ut til å gi en god f i leserne sine. Jeg synes rett og slett hun er en grå mus uten personlighet, som virker oppmerksomhetssøkende, deprimert og tom.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun begynner nok å blogge igjen i morgen. Da er hun jo over på ny kontrakt med nettavisen (?) Og begynner igjen å tjene på lesere og klikk. Når hun var i anti sluttet hun jo å blogge over en lengre periode grunnet økonomiske forhold. Er vel det som skjer nå igjen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marixxx skrev:

Anna evner ikke lenger, eller er ikke interessert i, å knytte kontakt med sine lesere.

Hun bryr seg helt klart ikke om leserne sine. Hun kommuniserer ikke med dem i det hele tatt. Stengt kommentarfelt på bloggen, aldri et svar når noen spør henne om noe på FB eller Instagram. Det synes jeg faktisk er dårlig...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Elisabethw skrev:

Jeg håper bloggen går under snart..

Den har begynt med det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...