Gå til innhold

Ditt hundeliv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at hundene mine ikke skal få det livet de fortjener. Hvordan gjør dere det hjemme hos dere?

Jeg har tre hunder. To små og en stor. Jeg lufter de godt før jeg drar på jobb om morgenen, så får de to minste sove i senga mens jeg er på jobb, og den største er i et veldig stort bor på samme rom med mat og vann i buret. ( som oftes tyggebein også).

Jeg er på jobb 6-7 timer og det er aldri uhell når jeg kommer hjem. Tar de med ut med engang på en lengre tur der de får springe løs og kose seg. Så blir jeg som regel hjemme etter jobb, kvalitetstid og kos med dem. 2-3 lufteturer til før senga... høres dette OK ut? Er det et kjedelig hundeliv? Hva kan jeg gjøre annerledes?

Anonymkode: 8777b...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å trene litt søk? Trenger ikke å være store greiene. Hvis du har hage (eventuelt en park i nærheten), kan du hive rundt litt godbiter i gresset og la hundene bruke nesa litt. :)

Skrevet

Tenkte det samme, gi dem litt mental aktivisering. Nesearbeid, triks osv . 

Skrevet

Hva med noe aktivitet med hundene dine. Kan være noe så enkelt som å søke etter godbiter i gresset, trene triks med dem, kjøpe aktivitetsleker/aktivitetsmatte o.l. Hva med en form for trening som utstillingstrening, lydighet etc en gang i uka.

Anonymkode: cab64...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...