AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Lurer litt på hvordan dere planlegger bryllupet deres. Er det slik at bruden/ene parten ser på alt, bestemmer alt og ordner alt, eller deler dere diverse gjøremål i to eller har dere en annen måte å planlegge på? Hos oss gjør vi all planleggingen i sammen. Alt fra invitasjoner, til gjesteliste, til borddekorasjon og bordsetting osv. Alle avgjørelser blir gjort i lag, og det syns jeg er ganske behagelig. Noen ganger skulle jeg så klart sett til at han bare hadde nikket på hodet til mine forslag, men samtidig så liker jeg at han heller vil se gjennom alternativer og komme frem til felles løsninger på absolutt alt. Det gir en god følelse å vite at man ikke gjør dette alene. Alle er jo individuelle, og noen har partner som ikke er interessert i planleggingen... Plager det dere eventuelt? Anonymkode: 9882b...157
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Her er det i hovedsak jeg! 😑 Skulle gjerne sett at han var litt mer interessert. Vi er riktignok i oppstartsfasen og har god tid på oss, men jeg skulle gjerne begynt å ha grovskissen av gjestelisten klar mtp antall og booking av lokale. Pynting, farge osv er det ikke så farlig om han bryr seg om, men de store tingene kunne han vært mer interessert i 😒 Men nå får jula komme og gå så må vi sette oss ned en kveld på nyåret og bli enige.. Anonymkode: e820a...8a2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Stort sett jeg. Han har selvsagt meninger om noe, men jeg tar ansvar og spør og delgerer oppgaver til han. Anonymkode: e45c6...5f0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Jeg ordnet alt sammen helt alene - skilsmissen også Anonymkode: 4ca4a...328 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå