Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg et rundt og stort kakefat til julekaker, men jeg finner ingen som jeg syns er noen fine.

Er det noen som har noen gode tips til meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du sier du ikke finner noen som er fine, er det jo også litt vanskelig å gi råd (da har du vel antakelig allerede sett på, og avskrevet, mange av de aktuelle).

Jeg har selv et stort, stjerneformet fat fra Villeroy & Boch som vi pleier å bruke til julekaker. Akkurat dette fatet ser det ikke ut til at man får kjøpt lenger, men jeg synes mange av de andre julefatene fra V&B også er veldig fine. (Men dette forutsetter jo at man liker ting med et litt tradisjonelt og julete utseende. Hvis man foretrekker det veldig enkelt, stramt og elegant er nok ikke V&B helt tingen)

Anonymkode: 5a972...d30

Skrevet

Kakefatene bør jo nesten stå i stil yil resten av juleserviset?

Anonymkode: 92841...d13

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kakefatene bør jo nesten stå i stil yil resten av juleserviset?

Anonymkode: 92841...d13

Vi har heldigvis ikke eget juleservise, og det gjelder langt de fleste jeg kjenner også. Hadde aldri giddet å måtte bruke ekstra skapplass på et servise som brukes én gang i året..! 

Vi har et tidløst og enkelt porselensservise i hvitt og sølv, som kan kombineres med alt. Pynter til jul med lys, servietter, bordpynt o.l i julefarger og mønster, og i tillegg bl.a. det nevnte kakefatet med julemønster.

Anonymkode: 5a972...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...