AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Fra en som du ikke kjenner så godt, men som du har snakket litt med. Face to face? via sms eller Facebook? (Slik dere evt lettere kan avslå?) annet? Anonymkode: 76a68...c9e
Miklo Velka Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Face to face, direkte og rett frem, hvis ikke så hadde jeg ikke forstått det.
Gjest snill scorpion Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Er kjemien der og lysten er gjensidig så er det jo bare lett. Ellers hadde en sagt til meg uten sammenheng " den nye kafeteria med gode kaker har jeg lyst til å teste" så hadde jeg tolket som lyst på en date med meg. kanskje?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, Miklo Velka skrev: Face to face, direkte og rett frem, hvis ikke så hadde jeg ikke forstått det. Så en melding via Facebook med invitasjon til å ta en kaffi sammen er utelukket? Anonymkode: 76a68...c9e
Gjest Coolaid Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fra en som du ikke kjenner så godt, men som du har snakket litt med. Face to face? via sms eller Facebook? (Slik dere evt lettere kan avslå?) annet? Anonymkode: 76a68...c9e Bare spør rett ut. "jeg syns du virker som en bra fyr - lys å bli med ut på fredag?"..... eller noe
hog Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, Miklo Velka skrev: Face to face, direkte og rett frem, hvis ikke så hadde jeg ikke forstått det. Dette! Bare unngå hinting så er du godt i gang TS. 1
fullførsetningen Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 Den måten som er deg mest nærliggende når du kommer på at du vil spørre meg ut. Står jeg rett foran deg? Ansikt til ansikt. Er du på farten? En kjapp sms. Sitter du hjemme? Sms eller melding på Facebook. Trenger ikke å nøle. Er bare å spørre. 😃 2
Gjest Fox Mulder Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 19 timer siden, Coolaid skrev: Bare spør rett ut. "jeg syns du virker som en bra fyr - lys å bli med ut på fredag?"..... eller noe Denne er faktisk glimrende.
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 19 timer siden, Coolaid skrev: Bare spør rett ut. "jeg syns du virker som en bra fyr - lys å bli med ut på fredag?"..... eller noe 19 timer siden, hog skrev: Dette! Bare unngå hinting så er du godt i gang TS. 4 timer siden, fullførsetningen skrev: Den måten som er deg mest nærliggende når du kommer på at du vil spørre meg ut. Står jeg rett foran deg? Ansikt til ansikt. Er du på farten? En kjapp sms. Sitter du hjemme? Sms eller melding på Facebook. Trenger ikke å nøle. Er bare å spørre. 😃 4 minutter siden, Fox Mulder skrev: Denne er faktisk glimrende. Noterer flittig!
OppNedPåAlt Skrevet 23. november 2016 #10 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, canacas skrev: Noterer flittig! Jeg også! Dessverre har jeg verken han på Facebook eller nr hans, så må bli en konkret Snapchat melding. Planen er å spørre på lørdag, sykt redd for avvisning, men den som intet våger intet vinner! 1
Gjest canacas Skrevet 23. november 2016 #11 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev: Jeg også! Dessverre har jeg verken han på Facebook eller nr hans, så må bli en konkret Snapchat melding. Planen er å spørre på lørdag, sykt redd for avvisning, men den som intet våger intet vinner! Jeg heier på deg!
OppNedPåAlt Skrevet 23. november 2016 #12 Skrevet 23. november 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Jeg heier på deg! Takk! Heiagjeng er bra å ha
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #13 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg også! Dessverre har jeg verken han på Facebook eller nr hans, så må bli en konkret Snapchat melding. Planen er å spørre på lørdag, sykt redd for avvisning, men den som intet våger intet vinner! Har du han på snapchat og ikke face?? Jeg har bare nære venner på snap...hmm.🤔 Takk for alle bidrag! Jeg får puste med magen og spør neste gang jeg møter han. Håpet det ikke blir for lenge til😊 Anonymkode: 76a68...c9e
OppNedPåAlt Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du han på snapchat og ikke face?? Jeg har bare nære venner på snap...hmm.🤔 Takk for alle bidrag! Jeg får puste med magen og spør neste gang jeg møter han. Håpet det ikke blir for lenge til😊 Anonymkode: 76a68...c9e Ja, vi la hverandre til på snapchat (det som var naturlig der og da), men aldri på facebook. Til gjengjeld så har jeg bare nære venne på facebook 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå