AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Var å fylte leppene med teosyal å nå er ene siden blitt veldig skjeiv, er 1,5 uke siden og jeg klagde idag men fikk tilbakemelding på at leppene kunne vært skjev fra naturens side, alså... hva er det slags unnskyldning for å ikke korrigere problemet? Så de nektet å rette opp i feilen, så hva er mine muligheter nå? Noen som vet hvordan jeg får klaget på behandler evt høyere oppe i systemet? Anonymkode: 7d6b0...b7d
Skinnychik Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Syns det er ekstremt dårlig service. Hadde krevet pengene tilbake eller ny behandling!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Hva slags klinikk utførte behandlingen? Er det en anerkjent en som har holdt på en stund, eller noe nyoppstartet? Du kan jo evt klage til distributøren av filleren. Selv om de sikkert ikke kan gjøre stort annet enn å slutte å selge til gjeldende klinikk.... Anonymkode: 48cc3...83a
Skinnychik Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Om leppene dine hadde vært så skjeive hadde vel både du og fagpersonen sett det før du fylte? Fillers brukes jo også for å korrigere om ansiktet i utgangspunktet ikke er symmetrisk. For noe tull.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Jeg har opplevd akkurat det samme! Klagde, men behandleren var sååå fornøyd med resultatet og sa at de er kjempefine! Selvsagt så var de ikke fine, fikk en mye tydeligere leppekant på den ene siden, enn den andre, samt at stoffe var ujevn fordelt, slik at leppene så skjeve ut.. Fikk også klumper -som jeg fikk beskjed om å gni ut selv, siden hun bare hadde satt av 15 min til oppfølgingstimen og hun hadde ikke tid til å gjøre det selv..... Dette var hos en anerkjent klinikk i Stavangerområdet... Anonymkode: 35dfb...32f
Gjest Lykke_ Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Jøss, dette syntes jeg virket veldig useriøst! Nå har jeg ikke negativ opplevelse med fillere, men jeg hadde en mislykket leppeoperasjon hvor de tok fett fra magen min og sprøytet dette inn i leppene, legen påstod at 85% av fettet ville overleve og at det derfor var ett varig resultat i forhold til fillere. Vel, etter drøye 4 uker var leppene mine like smale som før! Forsmådd gikk jeg tilbake til klinikken, men da viste det seg at denne legen hadde fått sparken! Han hadde fått flere klager på seg og hadde til og med fått en tidkligere kunde på kontordøra med en advokat ved sin side! Heldigvis fikk jeg snakket med sjefen på klinikken og fikk flere filler behandlinger til den prisen jeg hadde betalt for operasjonen, som kompensasjon. Syntes jeg fikk en veldig proff behandling da jeg klagde.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Hvis dem ikke ordner opp i dette imorge så tar jeg saken vidre med distributør. Kan behandler kreve at jeg betaler for ny behandling?? Jeg blir å nekte å betale nye 2100 kr for korrigering. dette er en lite by å de er anerkjent, men fikk vite forseint at de er kjent for å "skryte" uhemmet av disse behandlingene.. uansett utfall og form for å si det sånn.,, ville tro hvis en kunde sier ordrett jeg ikke er fornøyd, så ville de yte service å hjelpe til men...,,,, ts Anonymkode: 7d6b0...b7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Hun jeg går til etterfyller og korrigerer gratis om hun synes det trengs, på etterkontroll. Gratis. Om det da ikke er snakk om store mengder. Du kan jo evt true med å gå til noen andre for en second opinion og evt korrigering der, og sende dem regningen.... De er sikker ikke så sugen på dårlig omtale på feks facebooksidene sine eller i andre medier heller. Anonymkode: 48cc3...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå