Gå til innhold

Hva er lurt å ta opp på medarbeidersamtale og hva pleier arbeidsgiver å spørre om?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i min første medarbeidersamtale snart og tenkte å forberede meg litt. Hvilke spørsmål pleier å bli stilt? Og hva er lurt/ikke lurt å ta opp? Hvor mye er det "lov" å nevne om kollegaer (dersom det er noe jeg føler jeg må ta opp)? Og i såfall er det lurt å nevne personen/personene anonymt? Har hørt fra andre at arb.giver ofte spør hvem det gjelder dersom de tar opp noe, men jeg føler det blir litt feil dersom det ikke er noe som er veldig alvorlig. 

Jobber i helsevesenet om det har noe å si. 

Anonymkode: dcb9b...330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir snakk om trivsel, om du føler deg kompetent i jobben din, hva du syns er bra/kan forbedres, trenger du flere utfordringer osv. Jeg ville ikke snakket om kolleger og nevnt ved navn. Er det noe som er et generelt problem der du jobber kan du ta den vinklingen. Men ikke kast skitt! Mitt beste tips om du har store problemer med en person er å ta det opp med personen direkte eller søk deg ny jobb. 

Anonymkode: 8c78e...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...