Gå til innhold

Hvor geek er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok denne testen og ble 24.65483% geek.

(Må til mitt forsvar si at jeg ikke er pc-geek. Bare geek på en del andre områder...)

Hvor geek er du?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Orker ikke å sitte i 20 minutter med testen. :sjenert:

Skrevet

Æsj, pysejenter altså!

Kom igjen, jeg vil ikke være den eneste som innrømmer geek-prosenten sin! :ler:

(og det tar ikke 20 minutter, jeg lover!)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Litt enig med resten her gitt :). Man må jo være skikkelig geek for i det hele tatt å gidde å ta den.

Skrevet
Litt enig med resten her gitt :). Man må jo være skikkelig geek for i det hele tatt å gidde å ta den.

Burde jeg bli dødelig fornærmet nå, eller? :ler: Det tok 10 minutter eller noe!

Skrevet

Jeg fikk 14,39842% - geekish tendencies (har sannsynligvis økt kraftig siden jeg traff samboeren min som er jobber med IT og sannsynligvis ville skåret høyt på denne testen).

Skrevet

Burde jeg bli dødelig fornærmet nå, eller? :ler: Det tok 10 minutter eller noe!

Enig, tok ikke 10 minutter en gang (men så hadde jeg svært lite å klikke av på da).

Skrevet

vel så tok jeg den til slutt da..

16,96252% Geek

Skrevet

Æsj, jeg er fortsatt den mest geeky til nå. Har kanskje noe med at jeg faktisk eier to kalkulatorer og kan programmere begge to. :oops:

Jeg var iallefall ikke totalt geek. Bare nesten...

Skrevet

Jeg fikk 16,ettellerannet, men jeg er overbevist om at det er en feil eller to der. Jeg er mer geek enn som så :wink:

Skrevet

7.88% Poser.

For å være helt ærlig hadde jeg egentlig trodd at jeg var litt mer geek enn det. :)

Skrevet

22.68245%

Snart ferdigutdannet dataingeniør, og elsker bøker.. Spilt dataspill siden jeg var 4-5 år (i 1987 omtrent) Møtte samboeren min på irc og han har samme utdanning.. Men har rett og slett ikke nok venner til å klare å få krysset av på spørsmål om rollespill, fester, og denslags :roll:

Gjest lilletroll
Skrevet

For lang, ja....og mange av spørsmålene er jo ikke relevante for en nordmann uansett.....mange av tingene kjente jeg til bare fordi jeg har bodd i USA

Skrevet

Fikk bare 9,46746 - Geekish Tendencies.

Nesten litt skuffende, siden jeg har 5 års IT-utdannelse... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...