stan Skrevet 24. november 2016 #21 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg er enig med ministeren. Stemmeretten bør avskaffes, ikke bare for menn men også for damer. Da risikerer vi ikke at feil kandidat vinner i valg. Det er mange eksempler på land som gjør det slik. Nord-korea er jo et godt eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 24. november 2016 #22 Del Skrevet 24. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi kvinner som regel ikke er morsom Anonymkode: 8b510...a9b Ifølge de som har en annen helt form for humor og er helt fiksert på at det bare er deres form som duger, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 24. november 2016 #23 Del Skrevet 24. november 2016 Hadde vært interessant å se om så ble tilfellet. Tror feministene hadde blitt sjokkert over reaksjonene og utfallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #24 Del Skrevet 24. november 2016 6 timer siden, stan skrev: Jeg er enig med ministeren. Stemmeretten bør avskaffes, ikke bare for menn men også for damer. Da risikerer vi ikke at feil kandidat vinner i valg. Det er mange eksempler på land som gjør det slik. Nord-korea er jo et godt eksempel. Hvem skal i så fall bestemme hvem som er riktig kandidat? Du? Jeg? Anonymkode: 8b510...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 24. november 2016 #25 Del Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6 timer siden, stan skrev: Jeg er enig med ministeren. Stemmeretten bør avskaffes, ikke bare for menn men også for damer. Da risikerer vi ikke at feil kandidat vinner i valg. Det er mange eksempler på land som gjør det slik. Nord-korea er jo et godt eksempel. Hvem skal i så fall bestemme hvem som er riktig kandidat? Du? Jeg? Det bestemmer den som kontrollerer militæret, så slipper folk som du og jeg å bry hodene våre med det. PS. Det hender en tekst er ironisk selv om den ikke er etterfulgt av et hvitt flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå