AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #21 Del Skrevet 24. november 2016 Her er det lys i vinduene, lys ute og de røde tekstilene er på plass. Det var så grått og mørkt og trist nå at jeg måtte bare i går. Er veldig glad for det, det blir så lunt og koselig😊 På søndag flytter resten av pynten inn også. Sånn vil vi ha det, hva andre syns bryr meg ikke😉 Anonymkode: 04e22...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #22 Del Skrevet 24. november 2016 På 22.11.2016 den 19.58, AnonymBruker skrev: Men hva er vitsen da med å følge tradisjonen med adventsstjerne, hvis tradisjonen faktisk ikke blir fulgt? Anonymkode: dd198...cd6 Snart er det jul fra august til februar. Folk er jo aldeles tussete pga èn dag i året. Jeg liker jul, men dette hysteriet tar jo helt overhånd. Hvis man ikke klarer å vente tre dager med å henge opp en adventsstjerne, så har man problemer med impulskontrollen, altså. Anonymkode: 3d6b5...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 24. november 2016 #23 Del Skrevet 24. november 2016 Jobber gjennom hele helgen som kommer, så jeg hang opp den røde vidusstjerna (1 m i diameter) for å gjøre den klart. Og så klarte jeg ikke dy meg for å sette i kontakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå