AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Del Skrevet 22. november 2016 Gleder meg slik til jul og klarer ikke vente med å pynte litt.... Men lurer på om det er "innenfor" å henge opp julestjerne ol. nå? Jeg har ikke sånn voldsom julestjerne som roper oppmerksomhet. Jeg vet jeg sikkert ikke skal bry meg om hva andre synes, men jeg synes det er litt teit å starte julen så tidlig om ingen andre gjør det Anonymkode: 82e5f...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Del Skrevet 22. november 2016 Det er første søndag i advent på søndag, så du kan jammen meg oppføre deg og vente til da Neida. Gjør det du vil Anonymkode: f2b21...beb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 22. november 2016 #3 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Kjør på! Nå har det jo vært julegateåpning flere steder og julelysene sniker seg innpå oss fra alle kanter. Selv venter jeg til 1. søndag i advent, men jeg nyter synet hos alle som tyvstarter litt. Endret 22. november 2016 av Veslefrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 22. november 2016 #4 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg reiser i morgen og blir borte over helgen, så her kom adventsstjernen opp i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Del Skrevet 22. november 2016 Men hva er vitsen da med å følge tradisjonen med adventsstjerne, hvis tradisjonen faktisk ikke blir fulgt? Anonymkode: dd198...cd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Del Skrevet 22. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg slik til jul og klarer ikke vente med å pynte litt.... Men lurer på om det er "innenfor" å henge opp julestjerne ol. nå? Jeg har ikke sånn voldsom julestjerne som roper oppmerksomhet. Jeg vet jeg sikkert ikke skal bry meg om hva andre synes, men jeg synes det er litt teit å starte julen så tidlig om ingen andre gjør det Anonymkode: 82e5f...088 Helt innafor å henge opp og lage klart men ikke å tenne lyset før lørdagkveld eller søndag. Vi har hengt opp, noe. Anonymkode: 46465...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anniewal Skrevet 22. november 2016 #7 Del Skrevet 22. november 2016 Adventsstjerne- og stake synes jeg man skal vente med til 1. søndag i advent (eller 1. desember hvis det kommer først). Men utelys på balkong og karmer synes jeg er ok å henge opp før. Men det er MIN mening, og du gjør selvsagt som du selv ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. november 2016 #8 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde ventet til 1 advent, syns det er for tidlig før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. november 2016 #9 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg synes man skal vente med all pynting til jul til 1.Søndag i advent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #10 Del Skrevet 22. november 2016 Du kan jo begynne rundvasken av huset tidligere feks? så er alt klart til pynting på søndag Anonymkode: af746...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #11 Del Skrevet 22. november 2016 Vær så snill, vent til første søndag i advent! Anonymkode: d9080...3ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Del Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo begynne rundvasken av huset tidligere feks? så er alt klart til pynting på søndag Anonymkode: af746...ed1 Rundvasking av hus og pynting til søndag? Når tid mener du folk flest skal få tid til rundvasking av et helt hus fra tirsdagskveld og til søndag? Ja, ja, noen er jo husmødre på heltid og disponerer dagene sine som de vil, mens folk flest går i arbeid og har barn. Anonymkode: 46465...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 22. november 2016 #13 Del Skrevet 22. november 2016 Selvfølgelig, det må du gjøre helt som du vil med selv. Mamma og pappa har satt opp nisser og alt bare juletre som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 22. november 2016 #14 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg hadde ventet til 1.søndag i advent eller 1.desember. Her har vi ikke kjøpt andventsstjerner enda, vi har ikke hatt før da vi ikke har hatt muligheten til å henge opp der vi bodde. Så tipper våre stjerner kommer opp 1 eller 2 uken i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #15 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg har hengt opp! Klarte ikke vente lengre.. Unnskyldningen er kolikkbaby, må utnytte de få stundene han er fornøyd eller sover.. :D Anonymkode: 57f1d...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #16 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg er julegal og setter til og med opp treet til advent. Adventstjerna og adventstaken kan jeg ikke tulle med. De kan henges opp før, men ikke tennes. Ikke før adventshelga. Så her er fredag ettermiddag greit. Noen småting er kommet opp her allerede, nå idag, men ellers venter jeg til lørdag. Ser jo at mange andre har hatt adventstaken og stjerna oppe lenge allerede.. Anonymkode: 0f92a...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onar Skrevet 22. november 2016 #17 Del Skrevet 22. november 2016 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Kjør på! Nå har det jo vært julegateåpning flere steder og julelysene sniker seg innpå oss fra alle kanter. Selv venter jeg til 1. søndag i advent, men jeg nyter synet hos alle som tyvstarter litt. Vent til 1.advent. Jula er jo oppbrukt før den begynner pga av butikkene. kan jo finne frem ting da, slik at bare pyntingen gjenstår til advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 23. november 2016 #18 Del Skrevet 23. november 2016 Kjør på! Naboen har hatt juletreet oppe en uke allerede! 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. november 2016 #19 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg jobber alltid første søndag i advent, så jeg kommer nok til å gjøre klar hjerter i vinduet og lys ute på lørdag, så tenner jeg dem når jeg kommer hjem en gang på søndag ettermiddag. Jeg liker ikke når jula varer for lenge, men hva andre gjør bryr jeg meg lite om. Jeg har sett stjerner i vinduer og lys ute allerede, og det er jo fint nå som både morgener og ettermiddager er mørke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 23. november 2016 #20 Del Skrevet 23. november 2016 Her er utendørs belysning klar. Greit å ha gjort det på en dag som ikke blåser, snør eller regner vekk. Men, er ingen kunst å vente til 1. advent med å koble til strøm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå