AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Dersom noen får tak i en epost-adresse. Finnes det noen slags "søkemotor" eller noe. Hvor man kan søke etter denne epost-adressen, og så få frem alle sosiale medier / debatt-forum, nettsteder osv hvor denne epost-adressen har blitt benyttet? Anonymkode: b0ba7...d7f
Bolthorn Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Nope, du kan være heldig via ett kjapt google søk hvor denne e-posten er knyttet til en offentlig brukerprofil med navn.
Million Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Jeg testet på min egen epostadresse (hatt den samme i 18 år), og det eneste treffet jeg fikk i Google på den, var 1881, telefonkatalogen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 59 minutter siden, Million skrev: Jeg testet på min egen epostadresse (hatt den samme i 18 år), og det eneste treffet jeg fikk i Google på den, var 1881, telefonkatalogen. Hvordan har du egentlig klart å bli registrert med epost-adresse der? Anonymkode: e7ffa...b43
Million Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du egentlig klart å bli registrert med epost-adresse der? Anonymkode: e7ffa...b43 Det vet jeg ikke. Jeg har vel lagt den inn en gang i tiden selv, da. Kan ikke huske det, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå