Aamu Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Flere voksne der ute som ikke feirer, som oftest? Om 4 år blir jeg "et rundt tall" (nei, ikke 50) og da tenkte jeg å stikke av til det store utland. Istedet for rølpefest med familien.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Det er vel ganske vanlig å ikke feire? Anonymkode: e0bce...a81 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 (endret) slettet Endret 22. november 2016 av Catalina Culès
Aamu Skrevet 22. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ganske vanlig å ikke feire? Anonymkode: e0bce...a81 Aner ikke jeg, vel. Hører stadig om folk som feirer.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Kjenner du ingen jevnaldrende? Noen feirer, noen ikke... Anonymkode: e0bce...a81 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Det er fordelen med å bli voksen, man bestemmer selv hvordan man vil feire bursdagen sin! Anonymkode: 102e1...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 I noen tilfeller føler de rundt at man har bidratt og hjulpet dem mye, og de føler da at runde bursdager, eller bare bursdager, kan være en anledning å gi noe tilbake Anonymkode: cbf29...5d3
cmd Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 Du er sikkert en av de få/mange som ikke liker å feire. Jeg hadde nylig bursdag (ikke rundtall) men det ble som en vanlig dag....arbeid og bursdagshilsener på jobb og facebook .
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I noen tilfeller føler de rundt at man har bidratt og hjulpet dem mye, og de føler da at runde bursdager, eller bare bursdager, kan være en anledning å gi noe tilbake Det er sjeldent. Som regel blir det jubilanten som får både utgiftene og strevet og stresset med å arrangere selskap for alle som kommer rekende. Det tryggeste er å reise langt unna. Anonymkode: eb634...098 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #10 Skrevet 23. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sjeldent. Som regel blir det jubilanten som får både utgiftene og strevet og stresset med å arrangere selskap for alle som kommer rekende. Det tryggeste er å reise langt unna. Anonymkode: eb634...098 Ja, men folk føler fortsatt de gir noe igjen ved å møte opp og gi en feiring Anonymkode: d7add...d9d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #11 Skrevet 23. november 2016 Hvis du vil reise vekk, så gjør du det. I vår krets er det mange som velger den varianten, mens andre synes det er på sin plass med stor markering, taler og sang. Som sagt over, noe av moroa ved å være voksen er at man kan gjøre som man vil på bursdagen sin! Anonymkode: aa3f7...77d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #12 Skrevet 23. november 2016 Feirer IKKe. Blir kun god mat med mann og barn Anonymkode: c19ab...373
Forundret.. Skrevet 23. november 2016 #13 Skrevet 23. november 2016 Jeg har alltid hatet å feire bursdagen min og derfor har jeg gjort mitt for å la være. Vi har enkelt og greit markert dagen med noe litt ekstra godt å spise evt restaurantbesøk. Men etter at det kom småbarn i hus så må vi voksne også markere dagen vår fordi det at for dem så er bursdag det å feire med kake, gjester osv.
Gjest Coolaid Skrevet 23. november 2016 #14 Skrevet 23. november 2016 14 timer siden, Aamu skrev: Flere voksne der ute som ikke feirer, som oftest? Om 4 år blir jeg "et rundt tall" (nei, ikke 50) og da tenkte jeg å stikke av til det store utland. Istedet for rølpefest med familien. Prøver å unngå å feire bursdager men presset fra enkelte om "tvangskos" gjør at det alltid blir noe. Jeg syns det er kjekkest med litt god mat og kos med kona og ungene hjemme... ikke mer eller fler. Rølpefest? Hvilke type familie kommer du fra? Og er det ikke sånn at det skal være kjekt for jubilanten?
Pinkee Skrevet 23. november 2016 #15 Skrevet 23. november 2016 Feirer ikke bursdag med annet enn å ha med noe på jobb. Kanskje fordi jeg ikke har noen å feire med, men uansett, gjør som du vil. Tross alt er det din dag.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #16 Skrevet 23. november 2016 Hvis noen føler for å "gi deg noe tilbake" for alle de gode gjerningene dine, så kan de jo arrangere et overraskelsesselskap for deg, eller ta deg med ut på en bedre middag. De gir deg ikke noe tilbake ved å komme til dekket kakebord som du har jobbet og stresset deg ihjel 3 dager for å ordne i stand, gi deg en blomsterkvast, og dra hjem mens du har et hav med oppvask å ta deg av. Anonymkode: 102e1...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå