SandyS90 Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Hei 😊 Flere en meg som blør i noen dager etter el? Starter med rosautflod 2dpo og over til brunutflod 4dpo.... er i dag 7 dpo og det er fortsatt litt brunutflod. men ikke mye! kommer spesielt ved dobesøk. vi er i pp 6, og dette har skjedd de 3 siste pp. Er det noen andre som opplever dette? er det normalt? bør eg oppsøke lege?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Usikker. Vet bare at mellomblødning ved eggløsning er det eneste formen for gjentatte mellomblødning som ikke trenger være tegn på noe galt. Hadde ventet på mens i fall du bare er gravid og tatt en telefon til lege og hørt hva legen sier siden du har en endring i syklusen som ikke er normal for deg. Anonymkode: 4132e...8d8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Jeg har dette som oftest hver syklus, nå prøver jeg ikke å bli gravid, men har fått beskjed om at det er helt normalt og at de ikke kan finne noe galt, verken ved å kjenne etter, ultralyd eller ved kikhulsoperasjon (denne tok jeg av andre grunner). Anonymkode: 917f8...c9b
SandyS90 Skrevet 23. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2016 Tusen takk for svar 😊 får berre venta å sjå om mensen kommer da! og så får eg ta det opp med legen min 😉
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 oppdater oss! Anonymkode: 86dd7...244
SandyS90 Skrevet 29. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2016 Hei 😊 i dag kom mensen.... og eg har nesten hatt farge på utflod heilt til i går! så i denne syklusen varte da ganske lenge. tidligere har det berre vært i noen dager! har legetime på fredag 😉 så da får me se ka legen seie 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå