Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊

Flere en meg som blør i noen dager etter el? Starter med rosautflod 2dpo og over til brunutflod 4dpo.... er i dag 7 dpo og det er fortsatt litt brunutflod. men ikke mye! kommer spesielt ved dobesøk. vi er i pp 6, og dette har skjedd de 3 siste pp. Er det noen andre som opplever dette? er det normalt? bør eg oppsøke lege? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker. Vet bare at mellomblødning ved eggløsning er det eneste formen for gjentatte mellomblødning som ikke trenger være tegn på noe galt. Hadde ventet på mens i fall du bare er gravid og tatt en telefon til lege og hørt hva legen sier siden du har en endring i syklusen som ikke er normal for deg. 

Anonymkode: 4132e...8d8

Skrevet

Jeg har dette som oftest hver syklus, nå prøver jeg ikke å bli gravid, men har fått beskjed om at det er helt normalt og at de ikke kan finne noe galt, verken ved å kjenne etter, ultralyd eller ved kikhulsoperasjon (denne tok jeg av andre grunner).

Anonymkode: 917f8...c9b

Skrevet

Tusen takk for svar 😊 får berre venta å sjå om mensen kommer da! og så får eg ta det opp med legen min 😉

Skrevet

oppdater oss! :fnise:

Anonymkode: 86dd7...244

Skrevet

Hei 😊 i dag kom mensen.... og eg har nesten hatt farge på utflod heilt til i går! så i denne syklusen varte da ganske lenge. tidligere har det berre vært i noen dager! har legetime på fredag 😉 så da får me se ka legen seie 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...