droopseley Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 Ikke veldig mye av hvert, men som tilbehør. Feks små gullpaljetter i et klesplagg hvor hovedfargen er noe helt annet, og et sølvskjerf? (og feks et armbånd med både gull og sølv i) Eller er det IKKE-tema?
Dru Skrevet 26. november 2004 #3 Skrevet 26. november 2004 Det kommer veldig an på. Det kan fort bli litt mye når det er snakk om klær med gullpaljetter og et sølvskjerf på toppen. Men smykker med begge deler kan være fint.
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Ikke jeg heller (synes det er pent)
Catzy Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Hvis det skal funke, så må du ta den helt ut! Litt glam sminke, høye hæler, diskret bukse eller (ikke kort) skjørt og gull og sølvsmykker. Og personlighet som Carrie i Sex og Singelliv, i hvertfall for en kveld. Ellers blir det for mye på en ikke-kul måte, tror jeg. Catzy
Sassy Skrevet 29. november 2004 #8 Skrevet 29. november 2004 Jeg må si meg enig- synes ikke det er pent.
-Fisken- Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Jeg syns ikke det er pent. Ikke jeg heller.
Gjest GreenSky Skrevet 29. november 2004 #11 Skrevet 29. november 2004 Det kan fint gå an det, noen ganger er det fint, andre ganger ikke. Kommer helt ann på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå