Gå til innhold

Blir irritert når folk bruker lang tid på å svare på sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir irritert når folk bruker mange timer på å svare på en sms, uansett årsak.

Men jeg bruker selv ofte mange timer på å svare sms, særlig når det er et spørsmål jeg må bruke litt tid å tenke på. (eller bare rett og slett har glemt smsen).

Hvordan er dette mulig?

Anonymkode: ead5d...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig hvis du tror hele verden dreier seg om deg.. heldigvis er du i alle fall klare over egen dårskap, så det er håp om bedring ;)

Skrevet

Får jeg en sms tidlig på dagen, og er på jobb. Så er det ikke alltid jeg svarer når jeg har pause. Og da kan det bli sent før jeg tar frem mobilen igjen. Til tider ligger den slik at jeg ikke hører at jeg får sms. Livet mitt kretser ikke rundt mobilen.

Anonymkode: beda3...3da

Gjest lizard queen
Skrevet

Heheh jeg pleier å bare se raskt over facebook-meldinger innimellom og tenke at jeg svarer dem seinere på dagen, så glemmer jeg dem så klart siden varselet forsvinner, så gjerne et par uker senere skal jeg ha tak i dem av en eller annen grunn og svarer like gjerne på meldingen de sendte som en samtalestarter.. Har fått høre den et par ganger :P 

Mobilen svarer jeg stort sett på da, kan gå noen timer hvis jeg feks er på jobb eller bare har lagt fra meg telefon et sted og ikke finner den igjen, eller på lydløs som jeg ofte har den på. Er ikke noe personlig, jeg er bare distre, og er heller ikke så engasjert i mobilen min at det gjør noe. går lett et par timer uten at jeg tenker over at den eksisterer og det er jeg i grunn fornøyd med, har en venninne som er min rake motsetning og gladelig stopper opp midt i en samtale i det virkelige liv for å svare på meldinger.. og da snakker vi ikke viktige meldinger, men folk som spør hva skjer på snap! :( 

Skrevet

blir irritert når jeg bare får tommel opp

Anonymkode: 31e88...b31

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir irritert når folk bruker mange timer på å svare på en sms, uansett årsak.

Når for eks.

-sitter i møte 

-sitter på do

-dusjer

-kjører bil

-står i kø i kasse og legger varer

-står inne på tog hvor det er fult av personer og lite bevegelig

blir vanskelig å svare på sms med en gang. Du må vel skjønne ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...