Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har jobbet som trafikkdirigent gjennom et bemanningsbyrå?

Hva fikk dere i lønn?

Anonymkode: f12cb...37f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen her inne som har jobbet som trafikkdirigent gjennom et bemanningsbyrå?

Hva fikk dere i lønn?

Fikk vel 19.000 ca i mnd. Kommer altid ann på hvor mange timer du jobber og hvor mange dager. Tjente bedre gjennom eget firma. En gang hadde jeg 40.000 i netto. Men da hadde jeg jobbet 15 timer hver dag, bortsett fra helgene.

Anonymkode: 01ba5...f58

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vel 19.000 ca i mnd. Kommer altid ann på hvor mange timer du jobber og hvor mange dager. Tjente bedre gjennom eget firma. En gang hadde jeg 40.000 i netto. Men da hadde jeg jobbet 15 timer hver dag, bortsett fra helgene.

Hva var timelønnen, og når var dette?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var timelønnen, og når var dette?

Tror det var 160 i grunnlønn i bemanningsbyrå. Nattillegg husker jeg ikke, men var mye nattarbeid og så da var det mer. 

170 i grunnlønn hos firma. 180 om natten. Men ble forandret på noe i avtalen, så hvem som er oppdragsgiver bestemte lønnen. Var 180 på dagtid hos Lemminkainen tror jeg, så ble vi leid inn av utenlandsk firma en gang og hadde da 200 i timen.

variabel lønn i yrket. Ofte 10 timers jobbing. Er det asfaltlegging og det striregner fikk vi betalt full dag selv om vi ikke var på jobb.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var 160 i grunnlønn i bemanningsbyrå. Nattillegg husker jeg ikke, men var mye nattarbeid og så da var det mer. 

170 i grunnlønn hos firma. 180 om natten. Men ble forandret på noe i avtalen, så hvem som er oppdragsgiver bestemte lønnen. Var 180 på dagtid hos Lemminkainen tror jeg, så ble vi leid inn av utenlandsk firma en gang og hadde da 200 i timen.

variabel lønn i yrket. Ofte 10 timers jobbing. Er det asfaltlegging og det striregner fikk vi betalt full dag selv om vi ikke var på jobb.

Er dette lenge siden?

har hørt mange "skrekkhistorier" om at man hverken får matpauser eller dopauser. Stemmer det?

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette lenge siden?

har hørt mange "skrekkhistorier" om at man hverken får matpauser eller dopauser. Stemmer det?

Hørt det av folk som jobbet der? Noen oppdragsgivere kan være noe mer gjerrige, en gang var vi kun to dirigenter på et oppdrag i en uke, og stod da 5 timer uten pause. Var ikke så lurt av meg å stå og pimpe kaffe for å si det sånn. Men vi fikk kjørt på do når vi hadde pause. Så ja, det kan skje. Men dere pleier å være minst 3, så folk er jo behjelpelige med å trå inn for deg om du på dø og liv må på do. Mat kan du jo ha ved siden av deg. 

Skrevet

Og ja, det er 3 år siden jeg jobbet som det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...