AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Noen her inne som har jobbet som trafikkdirigent gjennom et bemanningsbyrå? Hva fikk dere i lønn? Anonymkode: f12cb...37f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen her inne som har jobbet som trafikkdirigent gjennom et bemanningsbyrå? Hva fikk dere i lønn? Anonymkode: f12cb...37f Fikk vel 19.000 ca i mnd. Kommer altid ann på hvor mange timer du jobber og hvor mange dager. Tjente bedre gjennom eget firma. En gang hadde jeg 40.000 i netto. Men da hadde jeg jobbet 15 timer hver dag, bortsett fra helgene. Anonymkode: 01ba5...f58
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk vel 19.000 ca i mnd. Kommer altid ann på hvor mange timer du jobber og hvor mange dager. Tjente bedre gjennom eget firma. En gang hadde jeg 40.000 i netto. Men da hadde jeg jobbet 15 timer hver dag, bortsett fra helgene. Anonymkode: 01ba5...f58 Hva var timelønnen, og når var dette? Anonymkode: f12cb...37f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva var timelønnen, og når var dette? Anonymkode: f12cb...37f Tror det var 160 i grunnlønn i bemanningsbyrå. Nattillegg husker jeg ikke, men var mye nattarbeid og så da var det mer. 170 i grunnlønn hos firma. 180 om natten. Men ble forandret på noe i avtalen, så hvem som er oppdragsgiver bestemte lønnen. Var 180 på dagtid hos Lemminkainen tror jeg, så ble vi leid inn av utenlandsk firma en gang og hadde da 200 i timen. variabel lønn i yrket. Ofte 10 timers jobbing. Er det asfaltlegging og det striregner fikk vi betalt full dag selv om vi ikke var på jobb. Anonymkode: 01ba5...f58
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror det var 160 i grunnlønn i bemanningsbyrå. Nattillegg husker jeg ikke, men var mye nattarbeid og så da var det mer. 170 i grunnlønn hos firma. 180 om natten. Men ble forandret på noe i avtalen, så hvem som er oppdragsgiver bestemte lønnen. Var 180 på dagtid hos Lemminkainen tror jeg, så ble vi leid inn av utenlandsk firma en gang og hadde da 200 i timen. variabel lønn i yrket. Ofte 10 timers jobbing. Er det asfaltlegging og det striregner fikk vi betalt full dag selv om vi ikke var på jobb. Anonymkode: 01ba5...f58 Er dette lenge siden? har hørt mange "skrekkhistorier" om at man hverken får matpauser eller dopauser. Stemmer det? Anonymkode: f12cb...37f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette lenge siden? har hørt mange "skrekkhistorier" om at man hverken får matpauser eller dopauser. Stemmer det? Anonymkode: f12cb...37f Hørt det av folk som jobbet der? Noen oppdragsgivere kan være noe mer gjerrige, en gang var vi kun to dirigenter på et oppdrag i en uke, og stod da 5 timer uten pause. Var ikke så lurt av meg å stå og pimpe kaffe for å si det sånn. Men vi fikk kjørt på do når vi hadde pause. Så ja, det kan skje. Men dere pleier å være minst 3, så folk er jo behjelpelige med å trå inn for deg om du på dø og liv må på do. Mat kan du jo ha ved siden av deg. Anonymkode: 01ba5...f58
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Og ja, det er 3 år siden jeg jobbet som det. Anonymkode: 01ba5...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå