AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Pierre Robert (nettbutikken) har bl.a. utvalgte modeller av ulltøy til barn og voksne til 50% redusert pris Jeg sikret meg topp til meg selv i merinoull/silke (halv pris) og betalte kr 140 for den Merinoullgenser + merinoullongs til barna i familien, (også til halv pris), og betalte kr 105,- pr del. De har også rabatt på ull-BH Anonymkode: ddedc...c39 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Flere som har gjort noen kupp, og ønsker å dele? Anonymkode: ddedc...c39
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Jeg har kjøpt denne 429 kr i avslag http://www.toysrus.no/serier/frozen/frost-sing-a-long-elsa?id=635230&vid=082622#.WDWPUU-h3qB Anonymkode: 8a429...d69 1
Audrey Hepburn Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Er det noe særlig tilbud på klær da? Har bare sett typ hm, men det er jo så billig uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, Audrey Hepburn skrev: Er det noe særlig tilbud på klær da? Har bare sett typ hm, men det er jo så billig uansett. Ja Pierre Robert (nettbutikken) har også 50% avslag på hipstertruser og boxere denne uken. Stormberg har nye tilbud hver dag denne uken Anonymkode: ddedc...c39 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 4 minutter siden, Audrey Hepburn skrev: Er det noe særlig tilbud på klær da? Har bare sett typ hm, men det er jo så billig uansett. Ja, selvsagt. Anonymkode: 1cab4...290 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Sparkjøp har også black week tilbud f.o.m. i går Anonymkode: ddedc...c39
fullførsetningen Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 (endret) Bare pass på så dere ikke blir lurt nå... Er avslaget et reellt avslag, eller satte de bare opp prisen før avslaget, sånn at prisen i realiteten er uendret? Endret 24. november 2016 av fullførsetningen 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, fullførsetningen skrev: Bare pass på så dere ikke blir lurt nå... Er avslaget et reellt avslag, eller satte de bare opp prisen før avslaget, sånn at prisen i realiteten et uendret? Takk for ditt råd Jeg følger nøye med prisene, og det som jeg kjøpte hos P. Robert var rett og slett kupp. F.eks de ullklærne til barn, holder en stabil fullpris gjennom stort sett hele året. Slike plagg til halv pris har jeg kun sett på Black week salget og på salg utpå våren, når gamle modeller skal selges ut. Janus ull (Janusull.no) har forresten gode priser på ull av utgående modeller, men der er avslagene fra 10-40% http://www.janusull.no/produkter/59/kampanje De har også begynt å selge ull i metervare igjen, for de som ønsker å sy ullplagg selv Anonymkode: ddedc...c39 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Ps XXL og GMAX/GSport har også annonsert med Black week tilbud. Ved å bruke prisjakt.no kan man finne ut hvor varene er billigst, og se prisutvilkingen for en lang periode bakover (flere år, faktisk). Og der ser man lett hva som er normalpris, og når på året prisene har brukt å bli satt ned Anonymkode: ddedc...c39
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Fjellsport har 25% rabatt på fjellsko og telt. Kun i dag Anonymkode: ddedc...c39
Purple Basil Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Jeg har ikke sett noen tilbud som frister, januarsalget pleier å være mye bedre. Skal dog ta en titt på Zalando, man vet aldri hva man finner 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 Kjøpte denne Synes det var et bra tilbud. https://www.tights.no/butikk/2xu-womens-elite-compression-tights-blacksteel-logo/ Anonymkode: 773ce...27a 1
Clarity Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 23 timer siden, Audrey Hepburn skrev: Er det noe særlig tilbud på klær da? Har bare sett typ hm, men det er jo så billig uansett. Selvfølgelig er det det. De aller fleste kjedebutikkene kjører %-avslag på hele butikken i dag, det samme ser jeg at mange butikker gjør på nett. Rene pris-avslag på utvalgte varer er jeg ofte mer skeptisk til, med mindre jeg vet helt sikkert hva varen koster opprinnelig. Der er det mye lettere å bli lurt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #15 Skrevet 25. november 2016 Har kjøpt votter fra Cedrico, bukse fra Sand Copenhagen, Tøfler fra Jean Paul og kosmetikk på Douglas - 20-25% rabatt på alt sammen. Ikke så mye, men vottene og tøflene skulle jeg kjøpe uansett, så greit å få rabatt. Buksen var ikke planlagt, men den sitter som et skudd og er sykt fin! Sminken er julegaver 😊 Anonymkode: c250e...6fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå